ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن‌‌های جدید پرسپولیس از هفته سوم


پرسپولیس که به تازگی با برند آل‌اشپورت قرارداد بسته است از هفته سوم لیگ برتر با طرح جدید به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی با برند آل‌اشپورت برای تأمین پیراهن‌های این تیم در فصل جدید قرارداد بسته است از هفته سوم لیگ برتر با طرح جدید به میدان خواهد رفت.

بر همین اساس و به خاطر دیر بسته شدن قرارداد بین پرسپولیس با شرکت آل‌اشپورت و از آنجایی که آماده‌سازی طرح جدید حدود یک ماه به طول می‌انجامد؛ پرسپولیسی‌ها دو هفته ابتدایی لیگ برتر را با طرح‌های قدیمی این برند که 6 خط مشکلی بر روی سر‌آستین‌های آن نقش بسته بود به میدان می‌رود و قرار است پیراهن‌های جدید از هفته سوم تحویل سرخ‌پوشان شود.

نکته قابل توجه اینکه روی لباس جدید پرسپولیسی‌ها نیز نماد 6 به یک شکل دیگر نقش بسته است که با رونمایی از این لباس، این طرح مشخص خواهد شد.

لباس اول سرخ‌ها قرمز و لباس دوم این تیم سفید و قرمز است. همچنین شرکت آل‌اشپورت قرار است برای دیدار دربی یک طرح جدید را طراحی کند که به احتمال زیاد رنگ این طرح، مشکی و قرمز خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم



 

 

 

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

 

در كار تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم

غلامرضا رضایی: خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

مهاجم پرسپولیس گفت: خوشحالم كه توانستم با پیراهن این تیم گلزنی كنم.

غلامرضا رضایی درباره برتری یك بر صفر برابر تراكتورسازی خاطرنشان كرد: همیشه دیدار اول در لیگ شرایط خاص خود را دارد و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در كارهای تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم و توانستیم حریف را شكست دهیم.

وی ادامه داد: تراكتورسازی دوست نداشت بازنده این دیدار باشد و تلاش و دوندگی زیادی برای جبران نتیجه داشت. تماشاگران این تیم هم حمایت خوبی از تراكتورسازی كردند.

رضایی در مورد گلزنی خود در این دیدار گفت: خوشحالم كه با پیراهن پرسپولیس در اولین بازی گل زدم. این گل حاصل زحمات همه بازیكنان بود. برای من امیدوار كننده بود كه توانستم در اولین بازی گل بزنم. هدف پرسپولیس در لیگ امسال قهرمانی است و با همین هدف باید گام های بعدی را محكم تر برداریم.