ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیتر چک در چند قدمی پیوستن به آرسنال


دروازه بان چلسی به زودی راهی آرسنال خواهد شد

وب سایت نود: به نظر میرسد کارهای انتقال چک به آرسنال در حال نهایی شدن است، برخی منابع مدعی شده اند که آرسنال با ۱۱ میلیون پوند از جذب پیتر چک مطمئن است و در این بین ونگر نیز اطمینان دارد که این دروازه بان تمایل دارد لندن را ترک نکرده و به این ترتیب شانس آرسنال بیش از سایرین است.

در این بین یک منبع محلی نیز مدعی شده که پیتر چک به هم تیمی هایش اعلام کرده که راهی آرسنال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خرید جدید آرسنال : پیتر چک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد سنگین آرسنال به پیتر چک


آرسنال قصد دارد با قراردادی سه ساله، چک را به خدمت بگیرد.

وب سایت نود: سان انگلیس در شماره روز چهارشنبه خود نوشته است که آرسنالی ها در حال مهیا کردن پیشنهادی برای جذب پیتر چک سنگربان نیمکت نشین و جدایی طلب چلسی هستند.

علیرغم صحبت های مورینیو مبنی بر تمایل چلسی برای انتقال چک به تیمی در خارج از فوتبال جزیره، ولی ونگر امیدوار است این دروازه بان باتجربه را جذب کند.

آرسنال می خواهد برای راضی کردن چلسی، ۱۰ میلیون پوند پیشنهاد دهد و حقوق هفتگی ۱۲۰ هزار پوندی را برای قراردادی سه ساله با چک در نظر گرفته است.