ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام پژمان جمشیدی برای درگذشت مظلومی


بازیکن سابق پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود درگذشت پیشکسوت استقلال را تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: پژمان جمشیدی با قرار دادن متنی در اینستاگرام درگذشت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت استقلال را تسلیت گفت.

این متن به شرح زیر است:

«سلام؛ غلامحسین خان مظلومی هم از بینمان رفت. رفت جزو میلیاردها انسانی که بار سفر را از این دنیا بستن. فرقی نمی‌کنه کی باشی و چقدر افتخار همراهت باشه. فرقی نمی‌کنه کجای کار باشی. وقتش که برسه باید برسی. چقدر داستان زندگی غم‌انگیزه پیش خودم فکر می‌کنم این همه تلاش برای چیه به کجا می‌خواهیم برسیم؟ به چه قیمتی از دست هم دلخور می‌شیم! یا واقعاً چه فرقی می‌کنه کی موفق می‌شه و می‌درخشه و حتی بهترین می‌شه و سیمرغ می‌گیره و یا قهرمان می‌شه و یا حتی اصلاً مگه مهمه که نتیجه دربی چی میشه.

اما تهش به این نتیجه می‌رسیم که چاره‌ای نیست جز زندگی و زندگی چیزی نیست جز همین تلاش و لذت‌هایی مثل عشق، خانواده و کار و سفر و فوتبال و هنر و هیجاناتی مانند دربی و جام جهانی و المپیک و... باید تا هستیم برای بودنمان تلاش کنیم و تا میشه از دنیا لذت ببریم و از کنار هم بودن. فعلاً که با همیم و هستیم، هر وقت که زمان رفتن هم شد که شد. با سری بلند و دلی آرام می‌ریم جایی که همه رفتن و می‌رن. شاید زمانی و جایی دیگه باز از بودن با هم عشق کردیم. غلامحسین‌خان مظلومی روحتون شاد.


ویدیو مرتبط :
درگذشت پژمان جمشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام امیرحسین رستمی به پژمان جمشیدی


امیر حسین رستمی که در سریال طنز «پژمان» بازی دارد، به پژمان جمشیدی به خاطر ورودش به عرصه‌ی بازیگری تبریک و خوش‌آمد گفت.

خبرگزاری ایسنا: امیر حسین رستمی که در سریال طنز «پژمان» بازی دارد، به پژمان جمشیدی به خاطر ورودش به عرصه‌ی بازیگری تبریک و خوش‌آمد گفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تبریک و خوش‌آمدگویی به پژمان جمشیدی - بازیگر نقش «پژمان» در سریال سروش صحت - گفت: جا دارد یک تبریک ویژه به دوست عزیزم پژمان بگویم؛ چرا که وی با وجودی که در حیطه‌ی بازیگری سابقه‌ای نداشته است اما طی این مدتی که با هم بودیم حس کردم عاشق بازیگری است، به همین خاطر به او تبریک می‌گویم که انقدر جلوی دوربین راحت است و انگار کاملا حرفه‌ی بازیگری را می‌شناسد.



وی درباره‌ی حضور پژمان جمشیدی در سریال «پژمان»، توضیح بیشتری داد و خاطرنشان کرد: پژمان جمشیدی سال‌هاست که میان بازیگران بوده و با آن‌ها رفت و آمد دارد، به همین خاطر است که حرفه بازیگری را دوست دارد. این روزها هم مردم کاراکترش را دوست دارند.

این بازیگر خطاب به جمشیدی گفت: می‌خواهم به پژمان بگویم به بازیگری خوش‌ آمدی.

رستمی در ادامه دلیل حضورش در سریال «پژمان» را حضور صحت، برادران قاسم‌خانی و چگینی دانست و افزود: پیمان و مهراب قاسم‌خانی هر کجا که باشند موفق هستند. آن‌ها در تلویزیون، سینما و حتی در تئاتر عروسکی هم با هم موفق هستند. تنها علت حضورم در این سریال به خاطر حضور پیمان و محراب قاسم‌خانی، سروش صحت و چگینی است و ارادت خاصی به همه آن‌ها دارم.

وی ادامه داد: اعتقادم درباره این افراد این است که آنها مثل یک مثلثی می‌مانند که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند مطمئن می‌شویم که 99 درصد در کار برنده هستیم و اگر یک درصد باختیم به خاطر کوتاهی خودمان است.

رستمی در پایان گفت: سروش صحت از جمله کارگردان‌هایی است که در هر شرایطی از من کار بخواهد در کنارش هستم. در سریال «پژمان» در کل پنج - شش قسمت بیشتر حضور دارم، بازهم تاکید می‌کنم که دلیل حضورم فقط عوامل «پژمان» هستند.