ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام نوروزی مدیرعامل باشگاه استقلال


مدیرعامل باشگاه استقلال به همه توصیه کرد که روزی یک ساعت ورزش کنند.

خبرآنلاین:  مدیرعامل باشگاه استقلال به همه توصیه کرد که روزی یک ساعت ورزش کنند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال از طریق صفحه اینستاگرام این باشگاه پیام نوروزی كوتاهی صادر كرد. او گفت: «سال 94 را به كلیه عزیزان تبریك می گویم و برای همه آن ها از خدا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در سال جدید همه سالم و خوب و سلامت باشند و روزی یك ساعت ورزش را فراموش نكنند.»


ویدیو مرتبط :
کلیپ پیام نوروزی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر موضع 180 درجه‌ای مدیرعامل باشگاه استقلال/آقای فتح‌الله‌زاده این پارادوکس را چگونه بپذیریم؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تغییر موضع 180 درجه‌ای مدیرعامل باشگاه استقلال

امضای فتح‌الله‌زاده پای حاشیه‌سازی‌ جباری

در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال عصر روز گذشته جباری را اغتشاشگر خوانده بود، شب گذشته و در چرخشی عجیب حق را به بازیکن حاشیه‌ساز تیمش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هر وقت در استقلال از حاشیه خبری می‌شود، می‌توان رد پای مجتبی جباری را در آن دید؛ بازیکنی که اگر چه ظاهر آرامی دارد اما در چند سال اخیر عامل بسیاری از حاشیه‌ها بوده است.

 

هنوز فراموش نکرده‌ایم روزی را که مجتبی جباری چه حرف‌هایی علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد. هنوز از یادمان نرفته انتقادهای تند و تیز شماره 8 استقلال از پرویز مظلومی را؛ آنجایی که گفت این مربی فقط تماشا می‌کند و کار خاصی انجام نمی‌دهد.

 

هنوز به یاد داریم که چگونه جباری برای باشگاه خط و نشان کشید و گفت که اگر کرار در این تیم باشد، یک دقیقه هم برای استقلال بازی نمی‌کند؛ اتفاقی که باعث جدایی کرار شد. شاید نیاز به گفتن نباشد که این بازیکن در زمان مربیگری قلعه نویی نیز چه حاشیه‌هایی به وجود آورد و چه کارهایی کرد.

 

دیروز اما جباری چشمه دیگری از توانایی‌اش در به حاشیه بردن تیم را نشان داد. او یک تنه و البته با هماهنگی و همکاری سایر بازیکنان تعطیلی تمرین استقلال را کلید زد و در نقش کارگردان به خوبی این کار را انجام داد. بازیکنان استقلال هم بازیگران خوبی بودند و جباری را همراهی کردند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال چهارشنبه هفته جاری در آخرین دیدار لیگ قهرمانان به مصاف نسف قارشی ازبکستان می‌رود که بازی حساسی برای آبی‌ها محسوب می‌شود.

جباری به بهانه مشکلات مالی تمرین استقلال را تعطیل کرد تا علی فتح‌الله‌زاده شاکی‌تر از گذشته علیه هافبک تیمش موضع بگیرد.

 

فتح‌الله‌زاده ساعت 16:05 روز گذشته در گفت‌وگو با فارس گفته بود: کاسه صبر من لبریز شده است. مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

 

وی ادامه داده بود: واقعاً تعجب می‌کنم؛ جباری در حالی امروز تمرین را به هم ریخته که امسال همه پولش را دریافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط  170میلیون تومان از زمان واعظ‌ آشتیانی باقی مانده است. از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. باشگاه هم او را جریمه سنگینی خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه شاید بهتر بود باشگاه استقلال پیش از این برخوردهای محکم‌تری با این بازیکن انجام می‌داد خاطرنشان کرد: می‌گفتیم او جوان است و خواستیم از او حمایت کنیم. جباری برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند و می‌گوید مربی‌تان خوب نیست یا توپ‌ها به درد نمی‌خورد. انگار او نمی‌داند که این توپ‌ها را AFC به ما داده است. اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنین کاری کند.

 

ساعتی بعد مجتبی جباری که عادت دارد پس از حاشیه سازی عذرخواهی کند و یا کارش را توجیه کند در مصاحبه‌ای گفت که منظورش فتح‌الله‌زاده نبوده و خطاب او افراد دیگری هستند که کاری نمی‌کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همین مصاحبه کافی بود تا فتح‌الله‌زاده در چرخشی 180 درجه‌ای حرف‌های خودش را زیر سؤال ببرد. مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در گفت‌وگو با برنامه ورزش از نگاه 2 با اشاره به مصاحبه‌اش با یکی دیگر از رسانه‌ها گفت: من نگفتم جباری دو سال محروم می‌شود بلکه گفتم برای بازیکنی که تیم را به اغتشاش می‌کشد، یک تا دو سال جریمه در نظر می‌گیرند اما جباری شامل حال این موضوع نمی‌شود.

 

فتح‌الله‌زاده که گویی مصاحبه جباری به مذاقش خوش آمده بود، اینگونه حرف‌هایش را ادامه داد: می‌خواهیم برخورد پدرانه داشته باشیم. حرف‌های جباری درست و منطقی است اما سپاهان که قهرمان شده یا پرسپولیس هیچ کدام از آنها پول بازیکنانشان را به صورت کامل نداده‌اند. چه زمانی در آخر فصل پول را تسویه می‌کنند؟ در خانواده از این اختلافات به وجود می‌آید. این اتفاقات عمدی و از روی کینه نیست و گاهی اوقات بچه‌ها از این کارها می‌کنند. جباری جریمه می‌شود اما مطمئنم در ازبکستان یار و یاور استقلال خواهد بود و با بازی غیرتمندانه‌اش کمک می‌کند تا این مشکل حل شود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: چون حرف‌های جباری منطقی است نباید زورگویی را سرلوحه کارمان قرار دهیم. وقتی بازیکنی حرف درست می‌زند نباید بگوییم نادرست می‌گویی. کار جباری خوب نبوده ولی حرفش درست بوده است.

 

به گزارش فارس مشابه چنین حرف‌ها و اتفاقاتی را پیش از این دیده‌ بودیم. جایی که جباری انتقاد می‌کرد و باشگاه استقلال می‌بخشید. ذهن فراموشکار ما هنوز فراموش نکرده که چگونه باشگاه استقلال پس از انتقادات تند جباری از مظلومی او را تنها یک جلسه محروم کرد تا شماره 8 به بازی با پرسپولیس برسد.

 

حرف‌های شب گذشته فتح‌الله‌زاده چنین ذهنیتی را به وجود می‌آورد که او و مجموعه باشگاه استقلال برای نتیجه گیری حتی حاضرند اصولشان و مسائل اخلاقی را زیر سؤال ببرند؛ آن دفعه در دربی و این بار برای آسیا.

 

حال سؤال این است که اگر جباری درباره فتح‌الله‌زاده آن صحبت‌ها را انجام نمی‌داد باز هم شاهد چرخش 180درجه‌ای مدیر عامل استقلال می‌بودیم؟ آیا اتفاقات گذشته برای باشگاه استقلال درس عبرت نشده است؟ آیا واقعا برخورد پدرانه با جباری جواب می‌دهد؟ آیا یک بازیکن حق دارد تمرین تیمش را تعطیل کند؟

 

چگونه است جباری بعدازظهر اغتشاشگر می‌شود و شب با معرفت؟ آقای فتح‌الله‌زاده این پارادوکس را چگونه بپذیریم؟ قبول کنیم که مصاحبه جباری نقشی در تغییر صحبت‌های شما نداشته است؟ جباری باید چند بار یک اشتباه را تکرار کند تا برخوردی فراتر از برخورد پدرانه با او صورت گیرد؟ آیا کارها به معنی تایید بازیکن سالاری نیست؟

 

آقای فتح‌الله‌زاده! امروز امضای شما پای حاشیه‌سازی‌های جباری دیده می‌شود چرا که اگر از ابتدا برخورد درستی می‌کردید این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. مطمئن باشید دیری نمی‌گذرد که جباری بار دیگر استقلال را به حاشیه می‌کشاند. در این نکته شک نکنید؛ چرا که تاکنون شک کردید و ضربه‌اش را هم خوردید. البته که در این میان مظلومی هم نقش دارد که اگر او می‌خواست شاید با جباری پس از انتقادات تندش برخورد محکم‌تری صورت می‌گرفت.

چگونه است که جباری هر کاری می‌خواهد انجام دهد و هر وقت که اراده کند، می‌تواند استقلال را به هم بریزد؟ آیا این به خاطر برخوردهای گذشته فتح‌الله‌زاده و باشگاه استقلال نیست؟ آیا نباید پاسخ این سؤال را در جمله خود فتح‌الله‌زاده که روز گذشته به فارس گفته بود" از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که می‌خواهد می‌گیرد" جستجو کنیم؟/فارس