ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام صادقیان می ترسد درباره خواننده زیر زمینی حرف بزند؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارپیام صادقیان

بازیکن پرسپولیس ترجیح داده تا فعلا جواب خواننده زیرزمینی را ندهد اما او چه دلیلی برای این کار دارد؟

در حالی که صبح روز سه شنبه امیر تتلو خواننده زیرزمینی اتهاماتی را به پیام صادقیان زد و در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بازیکن پرسپولیس را به سیگار کشیدن متهم کرد اما صادقیان واکنش خاصی به این اتفاق نشان نداده است و گفته:«فعلا فقط سکوت می کنم.»

صادقیان و تتلو که چند ماه بود با هم بنای رفاقت را گذاشته بودند و هر از گاهی در رسانه های مختلف از هم حمایت می کردند پس از متنی که این خواننده زیر زمینی در اینستاگرام گذاشته حالا به نظر چندان با هم خوب نیستند.

این در حالی است که صادقیان آن طور که در طول این مدت نشان داده آدمی نیست که به خاطر اظهار نظرهای مخالف سکوت کند اما اصلا مشخص نیست چرا در قبال حرفهای خواننده زیر زمینی سکوت کرد.آیا پیام صادقیان نگران مشکلات دیگری است و می ترسد که رفیق چند ماهه اش متن های دیگری را روی صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کند؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پیغام جدید پیام صادقیان در وصف دوست خواننده اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده:صادقیان پیراهنم را یادگاری می‌گرفت/ اگر مُهر حضورش در پرسپولیس خشک شد حرف بزند



تیم فوتبال استقلال,عمران‌زاده 
امروز پاسپورتم را نمی‌گرفتم نمی‌توانستم با استقلال به تایلند بروم                    
عمران‌زاده:صادقیان پیراهنم را یادگاری می‌گرفت/ اگر مُهر حضورش در پرسپولیس خشک شد حرف بزند           

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: صادقیان در ذوب‌آهن که بود پیراهن من را یادگاری می‌گرفت حالا درباره من حرف می‌زند.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌هایی که پیام صادقیان انجام داده و اعلام کرده در مورد فوتبالیست‌ها صحبت می‌کند نه مدافع استقلال، ‌گفت: خودتان ببینید کار به کجا رسیده که یک بچه این‌گونه حرف می‌زند و در دوره جدید و نسل جدید بازیکنانی که هنوز به جایی نرسیده‌اند چگونه علیه دیگران حرف می‌زنند.

وی افزود: این بچه (صادقیان) در بازی استقلال و ذوب‌آهن در جام حذفی پیراهن من را یادگاری گرفت اما حالا در حالی که هنوز مهر حضورش در پرسپولیس خشک نشده درباره من حرف می‌زند. در این چند روز هر خبرنگاری در مورد این بازیکن از من سؤال می‌کرد می‌گفتم حرفی ندارم چون صادقیان جوان است ولی این بار این گونه جوابش را می‌دهم. مطمئن باشید دفعه بعد طوری حرف می‌زنم که سن شناسنامه‌اش یادش بیاید!

مدافع استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: این جوان تازه  مطرح شدن به دهانش مزه کرده چون در ذوب‌آهن که بود سالی یک بار هم هیچ خبرنگاری به او زنگ نمی‌زد و آرزویش این بود عکسش در روزنامه‌ها چاپ شود. مصاحبه امروز او را خواندم و متوجه شدم آن خبرنگاری که از صادقیان این سؤال را پرسیده دقیقا اظهارنظر من را به او نگفته است.

 

تمام حرف من در طول هفته این بود. صادقیان (جوان است، انگیزه دارد و جوابش را نمی‌دهم همانطور که وقتی من تازه به استقلال آمدم انگیزه داشتم) اما از او پرسیده‌اند عمران‌زاده گفته تو بچه هستی و خوب نیست برایت به زندان بروی. من کی چنین حرفی زده‌ام؟ نمی‌دانم چرا حرف‌هایی از قول آدم نقل می‌کنند که اصلا صحت ندارد.

عمران‌زاده افزود: بعد از بازی مصاحبه کردم و گفتم شاید ما زندان بودیم که پرسپولیس موقعیت گل داشت اما هرگز نگفتم برای صادقیان زود است که به زندان برود. او قبلا در ذوب آهن بود و به من زنگ می‌زد که از هر 10 تماس 2 تای آن را جواب می‌دادم. بهتر بود قبل از اینکه آن حرف‌ها را بزند این بار هم این کار را می‌کرد و از صحت این مصاحبه مطلع می‌شد و بعد اینگونه صحبت‌ها را انجام می‌داد.

وی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف وضعیت ممنوع‌الخروج بودنش چه شد، گفت: همین الان از اداره مالیات بیرون آمدم و پاسپورتم را گرفتم و تحویل مقامات باشگاه دادم. خوشبختانه دو سه تن از دوستانم خیلی بامن همکاری کردند که اگر امروز پاسپورتم را به هر طریقی نمی‌گرفتم نمی‌توانستم با استقلال به تایلند بروم.

وی در پایان در خصوص دیدار استقلال و ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه در بازی قبل مساوی کردیم و مقابل استقلال خوزستان شکست خوردیم از دیدار مقابل ذوب‌آهن سه امتیاز را می‌خواهیم و مطمئن باشید به این هدف خواهیم رسید./فارس

انتهای پیام/ی