ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام صادقیان داربی را از دست داد


پیام صادقیان بازی فردای تیمهای استقلال و پرسپولیس را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: مهیار مرتضوی، پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت پیام صادقیان اظهار کرد: متاسفانه صادقیان در تمرین امروز دچار کشیدگی کشاله پای راست شده است و قطعا به همین دلیل به داربی 79 نخواهد رسید.

او پس از آزمایش MRI صادقیان افزود: مصدومیت صادقیان شدید است و او 4 هفته از میادین دور خواهد بود.

وی همچنین درباره عباس‌زاده هم گفت: ما عباس‌زاده را 4 روز قبل به تمرین‌ها بازگرداندیم اما او شرایط بدنی مناسبی نداشت و به همین دلیل آقای درخشان او را از لیست 18 نفره خط زد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای پیام صادقیان در داربی پرسپولیس استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسلمان: دست پیام صادقیان درد نكند!


چه بخواهید و چه نخواهید، محسن مسلمان هافبک ذوب‌آهن اصفهان به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

خبر ورزشی: چه بخواهید و چه نخواهید، محسن مسلمان هافبک ذوب‌آهن اصفهان به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است؛ بازیکنی جوان که نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و حالا هم قرار است با آندرانیک تیموریان معاوضه شود و به استقلال تهران بیاید! البته هنوز این معامله به دلیل مخالفت شدید آندو به سرانجام نرسیده است اما شنیدیم محسن مسلمان تمام عکس‌های پرسپولیسی خود را از صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی جمع کرده و...

مسلمان: دست پیام صادقیان درد نكند!

آقا محسن، چه خبر؟ حسابی سر و صدا به پا كرده‌ای!

آقا ببخشید، اگر می‌شود نیم‌ساعت دیگر تماس بگیرید چون جایی هستم و نمی‌توانم صحبت كنم!

نیم‌ساعت دیگر احتمال دارد خود به خود تلفن همراهت خاموش شود. فقط می‌خواستیم نظرت را درباره پیوستن احتمالی به استقلال تهران بپرسیم.

واقعاً هنوز چیزی معلوم نیست. دو باشگاه مشغول مذاكره هستند و هر تصمیمی آقای آذری و مسئولان باشگاه ذوب‌آهن گرفتند، من مطیع و تابع خواهم بود.

نظرت را درباره استقلال نگفتی.

گفتم كه هنوز چیزی معلوم نیست.

ولی شنیدیم تمام عكس‌های پرسپولیسی خودت را از روی صفحه شخصی‌ات در اینستاگرام پاك كرده‌ای.

بله، این كار را كرده‌ام. چطور مگر؟!

این كارت با واكنش‌هایی به ویژه از سوی پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد.

ببینید هر كسی اختیار صفحه شخصی خود را دارد. اسمش رویش است: صفحه شخصی. بنابراین به هیچ‌‌كس ربطی ندارد كه من چرا عكس‌های پرسپولیسی‌ام را پاك كرده‌ام یا عكس دیگری گذاشته‌ام.

ظاهراً عكس‌های دو نفری‌ات با پیام صادقیان را هم پاك كرده‌ای.

در این رابطه حرفی ندارم!

اما پیام صادقیان دوست صمیمی‌ات دو مطلب در صفحه شخصی‌اش گذاشته است.

چه مطلبی؟!

دیروز صادقیان گفته بود اجازه نمی‌دهم محسن مسلمان استقلالی شود.

والله چه بگویم؟!

ولی پس از مصاحبه اخیرت در یكی از خبرگزاری‌ها دوباره صادقیان نوشت كه پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت می‌خواهد!

نمی‌دانم چه حرفی بزنم. خودتان یك چیزی بنویسید!

ما چه بنویسیم؟ خودت یك چیزی بگو!

بنویسید دست پیام صادقیان درد نكند!

راستی شنیدیم خانواده‌ات استقلالی هستند.

بله، همه اعضای خانواده‌ام استقلالی‌اند، اشكالی دارد؟!

نه، ندارد اما ... بگذریم!

فقط این را هم بنویسید كه هنوز تا این لحظه كه دارم با شما حرف می‌زنم (ساعت 14:10 سه‌شنبه) چیزی قطعی نشده است و من تابع باشگاه ذوب‌آهن هستم.

مأموریت مهم برای مربیان استقلال: مسلمان، صادقیان نشود

پیام صادقیان از ابتدای فصل جاری برای پرسپولیس حاشیه‌ساز بوده است. جدا از مصدومیت، این بازیكن در همان هفته دوم مسابقات دردسرهایش را شروع كرد و محرومیت انضباطی را به جان خرید. حالا استقلال نیز محسن مسلمان را خریده، همبازی سابق پیام كه با توجه به جوانی و سابقه‌ای كه از او سراغ داریم، هیچ بعید نیست اگر به خوبی كنترل نشود، از مسیر درست خارج شده و شرایطی مشابه صادقیان پیدا كند. اتفاقاً این همان مسئله‌ای است كه مربیان استقلال باید به آن توجه كرده و مراقب باشند تا مسلمان مسیرش را گم نكند.

بازیكنی كه قرار بود تا آخر عمر قرمز بماند

محسن مسلمان در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.پیش از این بارها پیش آمده بود بازیكنان سرخابی بین این دو تیم جابه‌جا شوند ولی داستان مسلمان با توجه به عصر ارتباطات و ثبت حرف‌ها و عكس‌ها كمی پیچیده‌تر شده است.

او در صفحه اینستاگرامش در مردادماه همین امسال مدعی شده بود همیشه تا آخر عمرش در هر شرایطی پرسپولیسی می‌ماند و رنگ مورد علاقه‌‌اش قرمز خواهد بود كه حالا در عرض چند ماه رنگ مورد علاقه او آبی شده و باید با پیراهن این تیم به مصاف سرخ‌ها برود!

هرچند خود او در مصاحبه مدعی شده تمام اعضای خانواده‌‌اش استقلالی هستند ولی علاوه بر اینستاگرام، یك عكس هم با پیراهن سرخ پرسپولیس دارد كه برای استقلالی‌ها با نشان دادن عدد 6 در حال كری خواندن است.