ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام رئیس فیفا پس از مصدومیت شدید نیمار


رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از مصدومیت نیمار در جام جهانی ابراز تاسف کرد.

بیست چهارده: رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از مصدومیت نیمار در جام جهانی ابراز تاسف کرد.

نیمار به دلیل مصدومیت در بازی برزیل و کلمبیا غایب بزرگ نیمه نهایی جام جهانی لقب گرفت. سپ بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در واکنش به مصدومیت نیمار گفت: فوتبال قطعا یک ستاره بزرگ را از دست داد. امیدوارم که نیمار به زودی بهبود یابد و بتواند به مستطیل سبز بازگردد. نبود او در ادامه بازی‌های جام جهانی حس خواهد شد.

نیمار در جریان بازی کلمبیا و برزیل از ناحیه ستون فقرات به شدت آسیب دید و نمی‌تواند کشورش را در ادامه جام جهانی همراهی کند. فیفا همچنین قصد دارد صحنه خطای مدافع کلمبیا روی نیمار را بازبینی کند تا در صورت صلاحدید بازیکن کلمبیا را با محرومیت مواجه کند.


ویدیو مرتبط :
حرکات نیمار مقابل ختافه - مصدومیت شدید نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رئیس‌جمهور برزیل درباره مصدومیت نیمار


برزیل در جام‌جهانی 1962 ستاره خود «پله» را از دست داد اما در پایان قهرمان شد. باید دید شاگردان فلیپه اسکولاری هم می‌توانند پس از پایان زودهنگام جام برای نیمار قهرمانی جهان را از آن خود کنند؟

ایسنا: با گذشت نزدیک به 12 ساعت از مصدومیت شدید نیمار در بازی مقابل کلمبیا واکنش‌ها به این اتفاق همچنان ادامه دارد. پس از این که افرادی چون لیونل مسی با نیمار ابراز همدردی و آرزو کردند او هر چه زودتر بهبود یافته و به میادین بازگردد، دیلما روسف، رییس جمهور برزیل در پیامی در صفحه اجتماعی خود به مصدومیت ستاره تیم کشورش این گونه واکنش نشان داد: مثل همه مردم برزیل منتظر بازگشت زودهنگام قهرمان تیم‌مان هستم. امشب یک پیروزی سزاوارانه مقابل کلمبیا داشتیم. اکنون زمان آن فرا رسیده که گرد برزیل و اسکولاری و پریرا متحد شویم. مردم برزیل به این دو نفر اعتماد دارند.

همچنین تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از بازی تیمش مقابل کلمبیا گفت: زونیگا شیطان نیست. او از قصد این خطا را انجام نداد. البته هنوز تصاویر تلویزیونی آن برخورد را ندیده‌ام اما در آن شرایط سخت بود که توپ را از نیمار گرفت. خود من یک مدافع هستم و این چیزها را به خوبی می‌دانم. در چنین وضعیتی یک بازیکن باید بیشتر مراقب باشد. این لحظه می‌تواند برای ما معنی یک انقلاب را داشته باشد. الان وظیفه داریم که به خاطر نیمار هم که شده قهرمانی جام جهانی را به دست بیاوریم. او برای این لحظات خیلی صبر کرده بود و چنین تورنمنتی همه ما را برای موفقیت متحد می‌کند.

جالب این است که 52 سال پیش برزیل در جام‌جهانی 1962 در بازی دوم مرحله گروهی و در مقابل چک، پله، ستاره خود را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در پایان آن جام با شکست همین تیم چک به قهرمانی رسید. البته در آن تیم بازیکنانی مثل ماریو زاگالو، واوا، گارینشا و آماریلدو بودند که جای خالی پله را پر کردند. این که در برزیل امسال هم بازیکنانی مثل این چهار نفر باشند که بتوانند به خوبی نبود نیمار را جبران کنند، سوالی است که شاید هواداران سلسائو هم پاسخی برای آن نداشته باشند.