ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام جالب دبیرکل AFC به علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی,خداحافظی علی کریمی


 اخبار ورزشی - پیام جالب دبیرکل AFC به علی کریمی

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی نسبت به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال می‌تواند در کمتر از 24 ساعت به تیتر یک وبسایت AFC تبدیل شود. خداحافظی یکی از بزرگترین بازیکنان قرن فوتبال قاره کهن، بهانه‌ای شد برای نامه‌نگاری هفته‌نامه تماشاگران امروز با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا. داتو آلکس سوسی، دبیرکل AFC، بعد از گذشت دو روز، با جملاتی موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره خداحافظی جادوگر فوتبال ایران را بیان کرد:

آن چیزی که علی کریمی برای فوتبال آسیا به ارمغان آورده، فوق‌العاده است. نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر آسیا و حتی فراتر از آن، درخشش او در زمین فوتبال مورد تحسین بسیاری قرار گرفت. درون زمین، او یک جادوگر بود و با شایستگی عنوان بهترین بازیکن سال 2004 آسیا را به دست آورد. با حضور موفقیت‌آمیزش در باشگاههای بزرگ اروپایی مثل بایرن‌مونیخ و شالکه 04 او به جمع بازیکنان حرفه‌ای نخبه فوتبال آسیا که در خارج از این قاره بازی کرده‌اند، پیوست.

تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش همواره دلتنگ او خواهند بود اما من مطمئن هستم کریمی بار دیگر و این‌بار در قامتی نو به فوتبال باز خواهد گشت و به خدماتش به فوتبال، ورزشی که به کمک آن توانست محبوب همگان در سرتاسر قاره آسیا شود، ادامه خواهد داد.

بهترین‌ها را برای او آرزو دارم.

 اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
علی کریمی ( مراسم AFC )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام جالب گل‌محمدی برای علی کریمی + عکس



اخبار ورزشی - پیام جالب گل‌محمدی برای علی کریمی

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیام جالبی برای علی کریمی منتشر کرد.

خداحافظی علی کریمی از فوتبال یکی از اتفاقات مهم فوتبالی در هفته گذشته بود که هنوز هم واکنش های متفاوتی را با خود به همراه دارد.

در این میان یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی فعلی ذوب آهن که سابقه همکاری با کریمی در پرسپولیس را دارد در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی، پیام جالبی را برای شماره 8 اسبق پرسپولیس منتشر کرده است.

او درباره علی کریمی و خداحافظی اش از فوتبال نوشته: «همیشه جات تو فوتبال خالی میمونه 8»

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 
پیش از این صحبت هایی مبنی بر اختلاف نظر میان این دو نفر شنیده می شد؛ به خصوص بعد از خداحافظی مهدی مهدوی کیا در بازی با سپاهان از فوتبال که کریمی هم در تصمیمی احساسی از فوتبال خداحافظی کرد و گفته می شد به دلیل اختلاف با گل محمدی این تصمیم را گرفت.
اخبار ورزشی - فارس