ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تسلیت سوپر ماریو به فرانسوی‌ها


بالوتلی ستاره روسونری با بازماندگان قربانیان جنایت تروریستی پاریس ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری فارس: حادثه فجیع و دردناک پاریس که باعث تاسف تمام جهانیان شد، مخصوصا در عرصه فوتبال بازتاب بسیاری داشت. بازیکنان و مربیان تیم‌های فوتبال جهان هر کدام به شکلی خاصی با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.

ماریو بالوتلی، مهاجم آث‌میلان ایتالیا پس از این اتفاق ناگوار که در کشورش در شهر پاریس رخ داد به نوبه خودش به تمام فرانسوی‌ها تسلیت گفت.

سوپر ماریو در صفحه اینستاگرام خودش این طور بیان کرد: آنچه بر شما گذشت، یکی از چیزهایی است که عمیقاً باعث ناراحتیم می‌شود، چرا که من آن را لمس می‌کنم.

مهاجم روسونری اکنون دوران درمان 8 روزه خود را در میلان پشت سر می‌گذارد، تا در صورت عدم موفقیت با عمل جراحی این مشکل مصدومیت را برطرف کند.

پیام تسلیت سوپر ماریو به فرانسوی‌ها

پیام تسلیت سوپر ماریو به فرانسوی‌ها


ویدیو مرتبط :
تریلر جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های ماریو، سوپر ماریو اودسا - Super Mario Odyssey

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام سوپر ماریو برای مورینیو


ستاره جنجالی میلان به اخراج ژوزه مورینیو از چلسی واکنش نشان داد و در پیامی به حمایت از این مربی پرتغالی پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از SPORT360، سران باشگاه چلسی با وجود آنکه قراردادی طولانی مدت با ژوزه مورینیو داشتند، ترجیح دادند او را برکنار کنند.

اخراج سرمربی پرتغالی چلسی، بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است. یکی از کسانی که به اخراج آقای خاص فوتبال اروپا واکنش نشان داد، ماریو بالوتلی، مهاجم لیورپول بود که به صورت قرضی در باشگاه میلان ایتالیا بازی می‌کند.

ستاره جنجالی میلان در صفحه توییترش نوشت: آنچه که همه بر زبان می‌آورند، اهمیتی ندارد. مورینیو مربی بزرگی است و این را در تیم‌هایی که هدایت آنها را برعهده گرفته، به خوبی نشان داده است.

بالوتلی سابقه کار کردن با مورینیو را دارد. او از سال 2008 تا 2010 در اینتر ایتالیا شاگرد این سرمربی پرتغالی بود.

چلسی فصل قبل توانست با اقتدار جام قهرمانی را در لیگ برتر انگلیس بالای سر ببرد اما در فصل جاری روزهای بسیار بدی را پشت‌سر گذاشت و از 16 بازی، تنها 15 امتیاز کسب کرد و در رده شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم در هفته هفدهم به مصاف ساندرلند خواهد رفت و قرار است گاس هیدینگ روی نیمکت آبی پوشان بنشیند.