ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تسلیت رحمتی به پرسپولیسی‌ها


بعد از درگذشت هوادار پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل نفت تهران، سید مهدی رحمتی با انتشار پستی در اینستاگرام به خانواده این هوادار تسلیت گفت.

مشرق: بعد از درگذشت هوادار پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل نفت تهران، سید مهدی رحمتی با انتشار پستی در اینستاگرام به خانواده این هوادار تسلیت گفت.

پیام تسلیت رحمتی به پرسپولیسی‌ها


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلی پیام تشکر پرسپولیسی برای مهدی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

مهدی رحمتی دیروز در بازی استقلال و پدیده اشتباه کرد اما باز هم مورد حمایت طرفداران استقلال قرار گرفت.

  مهدی رحمتی دیروز در بازی استقلال و پدیده موفق نشد دروازه استقلال را بسته نگه دارد. رحمتی باز هم یک گل زیبا خورد. درست مثل 2 فصل پیش که آن سوپر گل را از وریا غفوری دریافت کرد. شاید اگر روی گل وریا خیلی کاری از دست رحمتی بر نمی آمد، این بار رد پای اشتباه او در دریافت این گل دیده می شود. با اینکه رحمتی اسیر اشتباه مگویان که جای حنیف را گرفته بود، شد ولی خودش هم زیاد از دروازه جلو آمد و باعث شد شوت مهدی خیری از بالای سرش وارد دروازه شود.

 

دروازه بان با تجربه استقلال که این روز ها به خاطر اشتباهات علیرضا حقیقی در چارچوب تیم ملی بیشتر مورد حمایت طرفدارانش قرار گرفته، در ادامه بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و به نوعی برای چندمین بار در این فصل جلوی یک شکست سنگین برای استقلال را گرفت. اما طبق عادت، عادتی که بسیار بد است ولی متاسفانه تبدیل به کار همیشگی طرفداران در شهرستان ها شده است، مورد فحاشی قرار گرفت. رحمتی بعد از بازی از این گفت امیدوار است در این دنیای بی ارزش و برای مسائل بی ارزش به هم و خانواده هم توهین نکنیم. این چندمین باری است که رحمتی هاج و واج می ماند که چرا انقدر به او فحاشی می شود.

 

با این وجود بودند کسانی که این مسئله را از دل رحمتی در آوردند و با کلی تعریف و تمجید از عملکرد او در بازی دیروز کاری کردند تا گلی که دریافت کرد از یادش برود. نظرات طرفداران برای رحمتی در شبکه های مجازی خواندنی بود. خیلی ها اعلام کرده بودند که پرسپولیسی اند اما سید استقلالی ها را دوست دارند. البته خیلی ها هم بودند که او را به خاطر این گلی که خورد مسخره کردند و او را یاد شوت 40 متری وریا غفوری انداختند.


اخبار  ورزشی  -   خبر انلاین