ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تسلیت دبیر AFC برای درگذشت مظلومی


دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آلکسی سوسی در نامه خود خطاب به مهدی محمد نبی و جامعه فوتبال، برای تسلیت درگذشت غلامحسین مظلومی نوشت: زمانی که خبر درگذشت غلامحسین مظلومی را شنیدم، بسیار غمگین و ناراحت شدم.

در ادامه این نامه آمده است: مرحوم مظلومی با به ثمر رساندن 3 گل در جام ملت‌های 1976 نقش موثری در موفقیت ایران داشت. همچنین در آن سال پس از مرحوم مظلومی، هم تیمی او، ناصر نورایی و فاتح کمیل از کویت دیگر بازیکنانی بودند که سهم بیشترین گلزنان آن دوره از بازی‌ها را از آن خود کرده بودند.

الکس سوسی در پایان نامه نوشته است: جا دارد تسلیت خود را صمیمانه به خانواده و دوستان مرحوم مظلومی گفته و برای آرامش روح او طلب مغفرت دارم.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت شادمهر عقیلی برای درگذشت مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت AFC برای درگذشت اولادی



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, اولادی

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در پیامی درگذشت بازیکن جوان ایرانی را به خانواده و بازماندگان این بازیکن تسلیت گفت.

بعد از درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم ملی ایران که در 30 سالگی دار فانی را وداع گفت، کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا از صمیم قلب ناراحتی خود بابت درگذشت مهرداد اولادی را اعلام و به بازماندگان این فوتبالیست تسلیت می گوید.

اولادی بعد از حضور در پرسپولیس راهی الشباب در فوتبال امارات شد، او در ادامه برای دو تیم دیگر چون نفت و استقلال در تهران نیز بازی کرد و در ادامه راهی ملوان شد. او در بازی برابر چین برای ایران به میدان رفت و در مجموع 13 بازی ملی در کارنامه او دیده می شود و در بازی برابر بحرین در رقابت های قهرمانی غرب آسیا تنها گل ملی‌اش را به ثمر رساند.

به همین منظور بازیکنان سپاهان و ذوب آهن نیز با بازوبند مشکی در بازی هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدند.

در انتهای این پیام آمده است: فکر و ذکر آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با خانواده مهرداد اولادی خواهد بود.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا