ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تسلیت به زبان عربی مسئولان لالیگا+عکس



یک دقیقه سکوت برای کشته‌شدگان عراق
پیام تسلیت به زبان عربی مسئولان لالیگا+عکس

بر اساس اعلام مسئولان لالیگا یک دقیقه سکوت به احترام کشته‌شدگان حمله تروریستی در عراق در دیدارهای امروز برقرار خواهد شد.

به گزارش فارس، بعد از اینکه دیشب در عراق 16 هوادار رئال در حمله تروریستی کشته شد مسئولان برگزاری دیداری‌های لالیگا با یک دقیقه سکوت قبل از آغاز بازی‌ها موافقت کردند.

بر این اساس پیش از دیدار رئال مادرید و لاکرونیا در ورزشگاه برنابئو به احترام درگذشتگان عراق یک دقیقه سکوت برقرار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

دیشب باشگاه رئال مادرید با ابراز همدردی با بازماندگان کشته‌شدگان مادرید به خانواده آنها تسلیت گفت و این حرکت را محکوم کرد.



ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت ابوعزرائیل برای وفات حضرت زینب به زبان عربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس خالکوبی جدید آنجلینا جولی به زبان عربی !



عکس خالکوبی جدید آنجلینا جولی به زبان عربی !

آنجلینا جولی بدون شک یکی از پر نقش و نگارترین ستاره های هالیوودی است. او علاقه زیادی به خالکوبی دارد و تا کنون 17 تاتوی مختلف را در بدن خود امتحان کرده است

آنجلینا جولی بدون شک یکی از پر نقش و نگارترین ستاره های هالیوودی است. او علاقه زیادی به خالکوبی دارد و تا کنون 17 تاتوی مختلف را در بدن خود امتحان کرده است. او اخیرا خالکوبی جدیدی روی دست راست خود انجام داده که به زبان عربی خالکوبی شده است.

 

آنجلینا جولی , خالکوبی جدید آنجلینا جولی

 

این ستاره 38 ساله هالیوودی برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در استرالیا حضور دارد و درحالی سوژه عکاسان شد که قصد داشت با تاکسی به محل فیلمبرداری برود. او که لباسهای یک دست سیاه بر تن داشت خالکوبی جدید دست راستش را که درست در زیر خالکوبی سابقش به زبان عربی قرار دارد به نمایش گذاشت. اینکه این خالکوبی جدید چه معنایی دارد دقیق مشخص نیست چراکه متن خالکوبی هنوز کاملا واضح دیده نشده است اما مشخص است که متنی به زبان عربی است.

 

آنجلینا جولی , خالکوبی جدید آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی اعلام کرده است قصد دارد بعد از عمل دوم خارج کردن سینه اش در اواخر سال جاری قصد دارد خالکوبی تازه تری را امتحان کند
او به عنوان کارگردان قصد دارد فیلم جدیدی را روی صحنه ببرد که دومین کار وی در مقام یک کارگردان به حساب می آید. وی در سال 2011 فیلم " خون و عسل " را کارگردانی کرد که نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب آن سال نیز بوده است.
منبع:pardad.ir