ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تبریک عارف به ملی پوشان والیبالیست


رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی راهیابی مقتدرانه تیم ملی والیبال را به المپیک ۲۰۱۶ تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی راهیابی مقتدرانه تیم ملی والیبال را به المپیک ۲۰۱۶ تبریک گفت. در پیام محمدرضا عارف آمده است:

«پیروزی‌های غرورآمیز تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ژاپن و راهیابی به المپیک سال ۲۰۱۶ پس از ۵۲ سال موجب شادی و مسرت ملت بزرگ ایران شد.

افتخار آفرینی اعضای تیم ملی والیبال ایران برای کشور عزیزمان نشان داد می‌توان با داشتن امید و پشتکار، توکل به خداوند متعال و حمایت دولت و ملت از ورزشکاران، پیروزی‌های بزرگی در عرصه ورزش برای کشورمان به دست آورد.

این افتخارآفرینی ورزشکاران دلاور را به اعضای تیم ملی والیبال، کادر فنی، مربیان، مسوولان فدراسیون والیبال و ورزش‌دوستان و مردم عزیز ایران تبریک گفته امیدوارم همواره شاهد اقتدار و سربلندی نام ایران در تمامی صحنه‌ها باشیم.


ویدیو مرتبط :
تبریک تولد گلبو مهدوی توسط والیبالیست های تیم ملی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک هاشمی به ملی‌ پوشان والیبال


رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی ضمن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان و کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار این بازی‌ها را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی ضمن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان و کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار این بازی‌ها را تبریک گفت.

درمتن پیام تبریک کیومرث هاشمی آمده است:

«تیم ملی والیبال کشورمان همان‌طور که انتظار می‌رفت توانست ضمن اجرای مبارزاتی سخت و شجاعانه، شایستگی‌های خود را به جهانیان اثبات داشته و چنان در برابر حریفانی جهانی خود برای کسب سهمیه المپیک ظاهر شد که تحسین تمامی کارشناسان را برانگیخت.

غیورمردان والیبال کشورمان با نشان دادن توانایی‌های خود در این دوره از رقابت‌ها ضمن کسب سهمیه المپیک آن هم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان را در بازی‌های ریو 2016 به عدد 59 رساندند تا شاهد اعزام پرتعدادترین کاروان ایران به بازی‌های المپیک باشیم.

حضور رشته والیبال در المپیک 2016 ریو نشان دهنده پتانسیل ورزشکاران ایران در ورزش‌های گروهی است و امیدواریم که در المپیک دیگر رشته‌های گروهی کشورمان نیز به این مهم و افتخار دست یابند.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران، به کادر فنی و بازیکنان آن دست مریزاد و خسته نباشید گفته و امید می‌رود در بازی‌های المپیک ریو 2016 بلند قامتان سرو اندیش کشورمان بتوانند گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی ورزش کشورمان را تحت لوای الطاف الهی و دعای خیر مردم در مقابل حریفان به‌نمایش بگذارند.

آفرین بر شما شیرمردانی که مایه افتخار تمامی ایرانیان اقصی نقاط جهان شده‌اید. حضورتان در کاروان ورزشی امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم.»