ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام اسطوره آرژانتین به ابوعزرائیل! +عکس


به تازگی تصویری از بازیکن اسطوره ای آرژانتین منتشر شده که ادعا می‌شود مارادونا در آن پیغامی به ابوعزرائیل فرستاده است.

خبرگزاری فارس: به تازگی تصویری از بازیکن اسطوره ای آرژانتین منتشر شده که ادعا می‌شود مارادونا در آن پیغامی به ابوعزرائیل فرستاده است.

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کنیم.

**شایعه**

طی روزهای گذشته تصویری از دیگو آرماندو مارادونا بازیکن افسانه ای آرژانتینی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که نقل کنندگان آن ادعا کردند، مارادونا پیغامی را خطاب به ابوعزرائیل از رزمندگان مبارز عراقی نوشته است.

پیام اسطوره آرژانتین به ابوعزرائیل +عکس

**واقعیت**

واقعیت این است که تصویر مذکور عکس دستکاری شده ای از پیغام مارادونا خطاب به پاپ است که در آن مارادونا نوشته «دست خدا تائیدی است بر پاپ جدید»

پیام اسطوره آرژانتین به ابوعزرائیل +عکس


ویدیو مرتبط :
پیام ابوعزرائیل روبروی کعبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز علاقه دختر اسطوره آرژانتین به رونالدو(+عکس)



دختر اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرد که به شدت عاشق رونالدوست.

به گزارش  جام نیوز، شارلوت، دختر کلودیو کانیگیا که در حرفه مدلینگ فعالیت دارد در یک برنامه تلویزیونی گفت که عاشق رونالدوست و البته برایش اصلا مسائل فوتبالی مطرح نیست چرا که به فوتبال علاقه ای ندارد.

اخبار,اخبارورزشی,اسطوره فوتبال آرژانتین

 

 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز