ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا: می خواهم قهرمان جهان شوم


هافبک باشگاه یوونتوس ایتالیا یکی از مهره های کلیدی تیمش در عین جوانی محسوب می شود. پوگبا رویاهای زیادی را در سر می پروراند. آی اسپرت: هافبک سابق باشگاه منچستر یونایتد معتقد است که تیم ملی کشورش می تواند با الهام گرفتن از تیمی که در سال 98 توانست قهرمان جهان شود، حضوری موفقیت آمیز در جام جهانی برزیل داشته باشد.

پوگبا فصل خوبی را در تورین سپری کرده است و اکنون کاملا آماده است تا کشورش را نیز در جام جهانی همراهی کند.

پول پوگبا در کفت و گو با L'Equipe اذعان کرد: " می خواهم رویاهای خودم را داشته باشم. بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم اما هنوز چیزی تمام نشده است. بازی در جام جهانی بسیار خوب است اما موفقیت و قهرمانی در آن مهم تر است.وظیفه ی من این است که همه ی تلاش خود را برای تیم انجام دهم و با تمام وجود برای کشورم بازی کنم. می خواهم سطح بازی ام را بهتر کنم و بسیار امیدوارم که این اتفاق در جام جهانی رخ دهد."

هافبک باشگاه یوونتوس که نقش مهمی را در قهرمانی های این تیم ایفا کرده است در ادامه گفت: " من هیچ گاه ستاره نخواهم بود. تنها می خواهم که زندگی خودم را وقف فوتبال کنم چرا که من عاشفق این ورزش هستم."


ویدیو مرتبط :
می خواهم دیده شوم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی: می‎خواهم با آرژانتین قهرمان جهان شوم



لیونل مسی:

می‎خواهم با آرژانتین قهرمان جهان شوم/ هیچ چیز با جام‌جهانی قابل قیاس نیست

"لیونل مسی" که دوشنبه شب برای چهارمین بار توپ طلای بازیکن سال فوتبال جهان را از آن خود کرد گفت تنها چیزی که جای آن در کلکسیون افتخارات او خالی است، فتح جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا چنانچه بتواند با تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند بی‌تردید به عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان لقب خواهد گرفت.

مسی 25 ساله اظهار داشت: بردن جام جهانی آن چیزی است که می خواهم. واقعیت این است که من یکی از توپ‎های طلایم را با جام جهانی تاخت می زنم چرا که همیشه حس می کنم آن را دوست داشته ام. هیچ چیز قابل قیاس با قهرمان جهان بودن نیست.

وی افزود: می خواهم با بارسلونا و تیم ملی کشورم به موفقیت‎های فوتبالی دست پیدا کنم؛ چیزی که همواره برای من یک رویا بوده است. دوست دارم بیشتر یاد بگیرم و بهتر شوم./مهر