ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا: رونالدو خودخواه نیست


پل پوگبا در جدیدترین مصاحبه خود به دفاع از رونالدو در مقابل انتقاداتی که از خودخواهی او می شود پرداخت.

ورزش سه: پل پوگبا در جدیدترین مصاحبه خود به دفاع از رونالدو در مقابل انتقاداتی که از خودخواهی او می شود پرداخت.

 پل پوگبا، ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس را بهترین بازیکن جوان حال حاضر دنیا می دانند که آینده ای بسیار درخشان پیش رو دارد. او تابستان گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار داشت اما ترجیح داد در یوونتوس بماند و یک بار دیگر با این تیم قهرمان ایتالیا شود.

پوگبا در مصاحبه با لارپوبلیکا، در مورد رونالدو و اینکه او را به خودخواهی متهم می کنند گفت:" رونالدو و مسی هر فصل گل های فراوانی می زنند اما آیا اینکه مسی زیاد گل می زند بخاطر خودخواهی اش است؟ خیر، چون هدف او کمک به تیمش است.

یا اینکه می گویند رونالدو خودخواه است که من نمی توانم چنین چیزی را قبول کنم. رونالدو در هر فصل، شکستن همه رکوردها را هدف خود قرار می دهد که این نشان دهنده جاه طلبی اوست. او دوست دارد مرتب رکوردشکنی کرده و صاحب توپ طلا شود. این به معنای خودخواهی رونالدو نیست."


ویدیو مرتبط :
آیا کریستیانو رونالدو مغرور و خودخواه است ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس ختافه: باید به رونالدو داروهای مناسبش را داد؛ اونباید اینقدر خودخواه باشد



رئیس ختافه: باید به رونالدو داروهای مناسبش را داد؛ اونباید اینقدر خودخواه باشد

رئیس باشگاه ختافه درمورد جنجال اخیر رونالدو به صحبت پرداخته است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه امروز پاسخگوی صحبت ها و جنجال رونالدو شد. رونالدو یکشنبه شب و بعد از بازکردن دروازه گرانادا اعلام کرد که ناراحت است.

رئیس باشگاه ختافه گفت:« گویا قرص های مناسبی به رونالدو داده اند. او باید از خودخواهی اش بکاهد. هرچند که باید با او همدردی کرد. او فشار زیادی را متحمل می شود و باید به این فکر کرد که او هم یک انسان است.باید متوجه بود که او هم انسان است؛ رونالدو یک فوتبالیست بزرگ و یک ستاره است.»

رئیس باشگاه ختافه ادامه داد:« من از عمق ماجرا بی خبرم . زمانی که رونالدو گل می زند ، کاملا خودخواهانه رفتار می کند و فقط «منم، منم» می کند و او باید به سایرین هم فکر کند و بقیه هم باید فکر کنند که او یک بازیکن خارق العاده است و به او کمک کنند.»/گل