ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا به لیگ جزیره می‌رود


مدیر برنامه های پل پوگبا از پیشنهاد 3 تیم انگلیسی به موکلش خبر داد و عنوان کرد احتمال جدایی این بازیکن در تابستان وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: پل پوگبا برترین بازیکن جوان جام جهانی برزیل این فصل در ترکیب یوونتوس نمایش بسیار خوبی را از خود نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان سری A بوده است.

رانیولا، مدیربرنامه های پل پوگبا درباره شرایط این بازیکن گفت: حقوق ورزشی پوگبا توسط یوونتوس تصمیم گیری خواهد شد. بنابراین یووه تصمیم قطعی را خواهد گرفت. هر چند که تصمیم خود پوگبا هم در این میان تاثیرگذار خواهد بود ولی جدا از اینها، یک پسربچه 21 ساله خیلی جوان است. فکر می‌کنم او بازی به بازی می‌تواند پیشرفت کند. اینجا بهترین تیم برای پیشرفت اوست. ما به تازگی قراردادش را تمدید کردیم و دلیل این کار این بود که روی او برای ساخت تیمی قدرتمند و رقابت طلب حساب کرده ایم. او از 3 تیم بزرگ انگلیسی پیشنهاد دارد. ما به سران یووه نیز گفته ایم که پوگبا از منچستر‌یونایتد، سیتی و چلسی پیشنهاد دارد و این احتمال هست که در تابستان موکلم به یکی از این‌ تیم ها بپیوندد. این را نیز باید بگویم که احتمال تمدید قرارداد با یووه وجود دارد.

رانیولا ادامه داد: من به پوگبا گفته‌ام که تنها تمرکز خود را روی فوتبال بگذارد و به انتقال به تیم دیگری فکر نکند و تا تابستان تمرکزش را روی مسائل فوتبالی بگذارد. ما درباره آینده ورزشی او در آینده صحبت خواهیم کرد.

استونیاری، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس نیز درباره وضعیت هافبک فرانسوی تیمش گفت: شایعات و اخبار حول محور پوگبا را درک نمی کنم. او تا 2019 با یووه قرارداد دارد و هنوز 8 ماه از تمدید قراردادش نمی گذرد. پوگبا حقوق خوبی نیز دریافت می کند و در صحبتی که با او داشتم، از حضورش در یوونتوس راضی بود.

او در این باشگاه ارامش دارد و در حال حاضر قصدی برای رفتن به تیمی دیگر ندارد. ما با یوونتوس توافق کرده ایم که در صورت رسیدن پیشنهادهای بهتر این باشگاه تصمیم گیرنده اصلی باشد. ما برای جدایی پوگبا با یوونتوس وارد جنگ نخواهیم شد.

پوگبا یکی از استعدادهای جدید دنیای فوتبال به شمار می رود که نمایش های خیره کننده اش باعث شد تا سر آلکس فرگوسن او را به خدمت بگیرد اما سن کم و تجربه اندکش به او اجازه نداد تا همراه منچستریونایتد به افتخارات زیادی دست یابد. وی از سن 14 سالگی فوتبال حرفه ای اش را همراه تیم لوهاور آغاز کرد و برای دو فصل در این تیم توپ زد و بعد به تیم منچستریونایتد پیوست؛ هر چند که نتوانست با پیراهن این تیم در دیدارهای زیادی شرکت کند اما تجربه حضور در این تیم با رهبری فرگوسن به او کمک کرد تا از استعداد خود بهره زیاد ببرد و در نهایت مورد توجه سران یووه قرار گرفت و در تابستان 2012 به این تیم ایتالیایی منتقل شود. این بازیکن خلاق کاپیتانی تیم زیر 19 ساله های کشورش، فرانسه را نیز به عهده داشت و در جام جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.


ویدیو مرتبط :
دی بروین: لیگ جزیره بهترین لیگ جهان است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین عکس های هفته نخست لیگ جزیره


در هفته نخست مسابقات لیگ برتر در فصل 16-2015، آرسنال مقابل وست هام شکست خورد و لیورپول موفق شد با تک گل فیلیپه کوتینیو از سد استوک سیتی عبور کند