ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوچتینو: هنوز به قهرمانی امیدوار هستیم


سرمربی تاتنهام با وجود اختلاف زیادی که با تیم صدرنشین دارد هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، تاتنهام در حساس ترین بازی هفته سی و دوم رقابت های لیگ جزیره در وایت هارت لین، شیاطین سرخ را تحقیر کرد تا جایی که در 6 دقیقه، سه گل به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این بازی را بدست آورد.

با وجود این که تاتنهام در این دیدار به پیروزی رسید اما اختلاف هفت امتیازی این تیم با لسترسیتی همچنان ادامه دارد چراکه شاگردان کلودیو رانیری هم با دو گل ساندرلند را از پیش رو برداشتند تا همچنان به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهند.

مائوریسیو پوچتینو بعد از پیروزی برابر منچستر یونایتد بعد از بازی گفت: در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. از عملکرد شاگردانم بسیار خوشحال هستم. پیروزی بزرگی بدست آوردیم. پیروز شدن با این نتیجه، آن هم برابر تیم بزرگ یونایتد به هیچ وجه آسان نیست. در نیمه نخست، دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و می توانم بگویم که هیچ کدام از دو تیم بر دیگری برتری نداشت اما در نیمه دوم برتری کامل با ما بود. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و در نهایت هم موفق شدیم سه گل به ثمر برسانیم تا پیروز این دیدار بزرگ باشیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام درباره این سوال که آیا تیمش هنوز شانس قهرمانی دارد نیز پاسخ داد: بر این باور هستم هنوز تکلیف نهایی تیم قهرمان مشخص نشده است. به همین خاطر به رقابت خود تا پایان فصل ادامه خواهیم داد. می خواهیم در هر پنج دیدار باقی‌مانده خود پیروز از میدان خارج شویم.


ویدیو مرتبط :
برادران امیدوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوچتینو همچنان امیدوار به کسب قهرمانی


با وجود اینکه اختلاف تاتنهام با صدر جدول رده بندی در سه هفته باقی‌مانده به لیگ به هفت امتیاز افزایش یافته است اما سرمربی آرژانتینی این تیم همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، در آخرین بازی هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس تاتنهام در وایت هارت لین از وست بروموویچ پذیرایی کرد و با تساوی یک بر یک متوقف شد. این تیم دو امتیاز حساس را از دست داد و اختلافش با لسترسیتی صدرنشین به هفت امتیاز افزایش پیدا کرد. این در حالی است که به پایان لیگ تنها سه هفته دیگر باقی مانده است.

باوجود آنکه شرایط برای تاتنهام بسیار سخت شده است اما سرمربی آرژانتینی این تیم همچنان به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.

مائوریسیو پوچتینو بعد از توقف در وایت هارت لین گفت: بد شانس بودیم. می توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را به دست آوریم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه توپ های ما به گل تبدیل نشد. نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم. به هر حال در فوتبال چنین اتفاقاتی زیاد است و بسیار پیش می آید یک تیم با وجود شایستگی نمی تواند پیروز شود.

او ادامه داد: اجازه دادیم تا وست بروموویچ اعتماد به نفس لازم را به دست آورد و دروازه ما را باز کند. درست است که در این دیدار خانگی امتیاز از دست دادیم اما به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها نهایت تلاش خود را در زمین انجام دادند و بیش از این از آنها انتظار چیز دیگری ندارم.

پوچتینو درباره این سوال که آیا هنوز تیم او شانس قهرمانی دارد، پاسخ داد: در فوتبال هر اتفاقی وجود دارد و ما هنوز امید خود را از دست نداده ایم. اختلاف هفت امتیاز شده است و جنگ هنوز ادامه دارد. سه دیدار دیگر باقی مانده است و در صورتیکه ما در هر سه دیدار پیروز شویم و لستر بازنده شود ما قهرمان خواهیم شد. به هر حال احتمال هر اتفاقی وجود دارد و ما هم به تلاش خود ادامه می دهیم.

لسترسیتی اگر بتواند در دیدار آینده خود برابر شیاطین سرخ در اولدترافورد به پیروزی برسد جام قهرمانی را دو هفته مانده به پایان لیگ بالای سر خواهد برد. این تیم حتی اگر در سه دیدار باقیمانده خود دو تساوی هم به دست آورد قهرمان خواهد بود.