ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوما اسپانسر استقلال شد


شرکت پوما برای بازی دوستانه با هاماربی اسپانسر استقلال شد. ورزش سه: شرکت پوما برای بازی دوستانه با هاماربی اسپانسر استقلال شد.

 استقلال باید روز ششم فروردین ماه در بازی دوستانه به مصاف هاماربی برود و شرکت پوما کفش های بازیکنان استقلال را تامین خواهد کرد.

استقلال در حالی قرار است روز ششم فروردین ماه با هاماربی بازی کند که به احتمال فراوان مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده و ارش برهانی را به دلیل مشکل ممنوع الخروجی در اختیار نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی پیشنهادات نکونام و اسپانسر جدید در جلسه هیات‌مدیره استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بررسی پیشنهادات نکونام و اسپانسر جدید در جلسه هیات‌مدیره استقلال

هاشم ساعدی در ارتباط با نشست هیات مدیره باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده در این نشست گزارشی از وضعیت جاری و مالی و همچنین بودجه سال آینده باشگاه ارائه کرد

جلسه هیات‌ مدیره استقلال عصر امروز دوشنبه در محل باشگاه برگزار شد. هاشم ساعدی در ارتباط با این نشست به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: دکتر فتح‌الله‌زاده گزارشی از وضعیت جاری و مالی و همچنین بودجه سال آینده باشگاه مطرح کرد و قرار بر این شد پیش‌بینی بودجه سال آینده در جلسات بعدی هیات‌مدیره انجام بگیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه گفت: فتح‌الله‌زاده در خصوص اسپانسر جدید استقلال که بانک شهر است، گزارشی را به خدمت اعضای هیات‌مدیره ارائه کرد و در ادامه گزارشی نیز از سوی مدیرعامل باشگاه در خصوص جدایی منتظری از استقلال، پیشنهاد تیم‌های چینی و قطری به نکونام، موضوعی که در خصوص آرش برهانی پیش آمده و همچنین وضعیت مصدومان استقلال به اطلاع اعضای هیات‌مدیره رساند.

وی در ادامه افزود:‌ در بخش دیگری از این جلسه آقای شهریاری هم گزارشی از وضعیت فعلی ورزشگاه مرغوبکار و برنامه‌های آینده به اعضا ارائه داد. در پایان جلسه هم اعضای هیات‌مدیره استقلال از مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات استقلال را به جایگاه اول لیگ رساندند تقدیر و تشکر به عمل آوردند. 

اخبار ورزشی - ایسنا