ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پولادی به لیگ ستارگان قطر برگشت


تیم الشحانیه قطر روز گذشته در آخرین هفته از لیگ دسته دوم قطر مقابل تیم دوم الریان به نتیجه تساوی رضایت داد و به عنوان تیم دوم به لیگ برتر قطر صعود کرد.

خبرگزاری فارس: الشحاینه شب گذشته آخرین بازی خود را در این فصل از لیگ دسته دوم مقابل تیم دوم الریان انجام داد که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا یاران پولادی با 38 امتیاز نایب قهرمان لیگ "قطر گاز"( دسته دوم) شوند و به عنوان تیم دوم به لیگ ستارگان بازگردند.

پولادی در این دیدار مثل همیشه 90 دقیقه کامل بازی کرد و توانست برای تیمش مفید باشد. تیم المعیذر نیز با 44 امتیاز تیم اول راه یافته به لیگ ستارگان بود.

تیم الشحانیه قطر در فصل گذشته به همراه مسعود شجاعی و مهرداد پولادی به دسته دوم قطر سقوط کرده بود. شجاعی پس از سقوط تیمش آن را به مقصد الغرافه تیم لیگ برتری قطر ترک کرد اما پولادی به همراه این تیم ماند.


ویدیو مرتبط :
گل تماشایی مهرداد پولادی به قطر (الشحانیه 1-4 قطر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولادی در آستانه ورود به لیگ ستارگان قطر


تیم الشحانیه قطر به همراه بازیکن سابق پرسپولیس فردا دیداری سرنوشت‌ساز را مقابل المرخیه در لیگ دسته دوم دارد زیرا پیروز میدان به لیگ برتر قطر صعود می‌کند.

خبرگزاری فارس: تیم الشحانیه قطر که در این فصل مهرداد پولادی، بازیکن سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد، فردا (شنبه) دیداری سرنوشت‌ساز را در هفته شانزدهم لیگ "قطر گاز" (دسته دوم) مقابل المرخیه پیش رو دارد زیرا تیم دوم صعود کننده به لیگ ستارگان مشخص می‌شود.

یاران پولادی اکنون با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و دیدار بسیار حساسی را فردا شنبه (29 اسفند) مقابل المرخیه 31 امتیازی دارد. المعیذر پیش از این به عنوان تیم اول به لیگ ستارگان راه یافته بود.

حال باید منتظر بمانیم که آیا پولادی می‌تواند به جمع بازیکنان ایرانی مشغول در لیگ ستارگان بپیوندد.