ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پولادی به آلمان می رود



 اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, مهرداد پولادی

  مهرداد پولادی قرار است همراه با الشحانیه راهی اروپا شود.

به گزار خبرآنلاین؛ تیم الشحانیه قرار است برای تعطیلات بین فصل، راهی آلمان شود و اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند. پولادی و الشحانیه چندی قبل توانستند با قهرمانی در لیگ دسته دوم قطر، به لیگ ستارگان برسند و حالا در فصل جدید می خواهند بمانند و دیگر سقوط نکنند. البته باید دید مهرداد هم می تواند در این سفر تیمش را همراهی کند یا نه چراکه شنیده می شود او با مشکلاتی برای سفر روبروست.
 


ویدیو مرتبط :
رود خانه زاینده رود - زاینده رود دات نت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی آلمان به مصاف اسپانیا می‌رود


فدراسیون فوتبال آلمان روز سه شنبه اعلام کرد تیم ملی این کشور قصد دارد با اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و هلند دیدار دوستانه برگزار کند.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال آلمان روز سه شنبه اعلام کرد تیم ملی این کشور قصد دارد با اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و هلند دیدار دوستانه برگزار کند.

 فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد این کشور در حال مذاکره برای برگزاری بازی دوستانه با اسپانیا در پایان سال 2014 و انگلیس، ایتالیا و هلند در سال های 2015 و 2016 است.

هلموت ساندروک، دبیر کل این فدراسیون به شماره روز سه شنبه مجله بیلد گفت: « ما قصد داریم نوامبر 2014 در حاشیه دیدار انتخابی یورو 2016 مقابل جبل الطارق با اسپانیا بازی کنیم. اما ما منتظر پاسخ مثبت فدراسیون فوتبال اسپانیا هستیم .»

وی افزود: « ما همچنین در حال مذاکره با انگلیس، ایتالیا و هلند برای برگزاری دیدارهای دوستانه خانگی در سال 2015 و 2016 هستیم .»

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ماه گذشته از برگزاری دیدار دوستانه با آرژانتین در سوم سپتامبر در دوسلدورف چهار روز قبل از آغاز مرحله انتخابی یورو 2016 خبر داد.

آلمان قبل از این مسابقات در جام جهانی 2014 برزیل شرکت خواهد کرد و در گروه دو با تیم های پرتغال، غنا و آمریکا هم گروه است.