ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورعلی‌گنجی و ژاوی سوژه رسانه‌های قطری


بعد از باخت تیم فوتبال السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، رسانه‌های قطری به پنالتی‌های سوخته مرتضی پورعلی‌گنجی و ژاوی هرناندز اشاره کردند.

خبرگزاری مهر: در یکی از مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب تیم السد قطر در امارات به مصاف تیم الجزیره رفت که این بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی هم تیم السد سه پنالتی خود را از دست داد تا بازی با نتیجه 7 بر 6 به سود الجزیره تمام شود. ژاوی هرناندز، مرتضی پورعلی گنجی و وحمزه الصنهاجی سه بازیکنی بودند که پنالتی السد را از دست دادند.

رسانه‌های قطری با انتشار گزارش‌های تقریبا یکسان از باخت السد به الجزیره، به پنالتی‌های سوخته این تیم و نام مدافع ایرانی در کنار ژاوی هم اشاره کرده‌اند.

همچنین روزنامه الوطن در خبری جداگانه نوشت که این مسابقه اولین تجربه آسیایی پورعلی گنجی با لباس تیم السد قطر بوده است.


ویدیو مرتبط :
گل پورعلی گنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورعلی گنجی: پای همه السدی ها را قلم می کنم جز آقا ژاوی!



اخبار,اخبار ورزشی,مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی از کودکی به ژاوی علاقه داشته و حالا قرار است همبازی او شود.

  بازیكن تیم ملی فوتبال ایران احتمالا تا فردا قرارداد خود را با السد قطر امضا می‌كند و در این صورت همبازی ژاوی، بازیكن مورد علاقه اش خواهد شد. پورعلی گنجی در مصاحبه ای كه با شماره روز پنجشنبه روزنامه گل داشته درباره این موضوع حرف زده است.


پورعلی گنجی در این مورد گفت: «پای همه السدی ها را قلم می كنم جز آقا ژاوی. او را كه ببینم می گویم كوچیكتم داداش.» از پورعلی گنجی به خاطر حضور در فوتبال قطر انتقاد شده بود اما او می گوید در این مورد با دستیاران كروش مشورت كرده است.
 
 اخبارورزشی -  خبر آنلاین