ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورشه سواری غیرقانونی پسر قلعه نویی سوژه شد



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - پورشه سواری غیرقانونی پسر قلعه نویی سوژه شد

پورشه‌سواری هوتن این روزها در حالی به سوژه داغ برخی بازیکنان آبی‌پوش تبدیل شده که او متولد اردیبهشت ۷۵ است و در حال حاضر فقط ۱۷ سال دارد.

امیر قلعه‌نویی همراه با علی دایی هفته گذشته میهمان برنامه سفر به خیر تلویزیون بود تا در مورد لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای مردم حرف بزند.

 نکته جالب اما در مورد سرمربی استقلال این است که پسر او از دو سال پیش با اتومبیل شخصی‌اش سر تمرینات استقلال حاضر می‌شود. پورشه‌سواری هوتن این روزها در حالی به سوژه داغ برخی بازیکنان آبی‌پوش تبدیل شده که او متولد اردیبهشت ۷۵ است و در حال حاضر فقط ۱۷ سال دارد.

اینکه پسر امیرخان چطور بدون گواهینامه اقدام به رانندگی می‌کند، سوالی است که خود قلعه‌نویی بزرگ باید به آن جواب بدهد. آیا بهتر نیست سرمربی استقلال اصلاح جامعه را از خانواده خودش شروع کند؟
اخبار ورزشی - صاحب نیوز


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ تقابل قلعه نویی و برانکو در دربی 80

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورشه پسر قلعه‌نویی آژانس شد!(+عکس)



 
 اخبار ورزشی - پورشه پسر قلعه‌نویی آژانس شد!

عکس هوتن قلعه نویی با پورشه اش در تعمیرگاه که تابلوی آژانس را هم روی آن گذاشته است.


 

اخبار,اخبار ورزشی, هوتن قلعه نویی

اخبار ورزشی -   صبحانه