ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورحیدری: استقلال دیروز صفر بود


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال دیروز خیلی بد بازی کرد و به اعتقاد من نمره تیم صفر بود،به شخصه از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: منصور پورحیدری در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: فکر می‌کنم شکست تلخی بود و ما دیروز اصلا خوب نبودیم. برخلاف آنکه عده‌ای که می‌گویند ما در نیمه اول خوب بودیم ولی فقط سه، چهار فرصت گل از حریف بیشتر داشتیم. کار تیمی ما کند بود و بچه‌ها کار قابل قبولی به نمایش نگذاشتند و باید این موضوع را بپذیریم و قبول کنیم.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: اشکالاتی در خط دفاعی ما وجود داشت که قطعا باید بررسی شود و من بعد از پایان بازی در رختکن از کادر فنی خواهش کردم که اشکال را پیدا کنند.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا هواداران باید انتظار قهرمانی از این تیم جوان استقلال را داشته باشند یا خیر؟ گفت: البته با یک باخت نباید همه چیز را قضاوت کرد. مردم از استقلال انتظار برد دارند و همیشه دوست دارند این تیم قهرمان شود ولی وقتی تیمی این همه تغییرات دارد باید برایش صبر و حوصله به خرج داد. اعتقاد من این است که استقلال دو سال دیگر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برای قهرمانی است.

سرپرست آبی‌پوشان تاکید کرد: من از شما می‌پرسم چه چیز این استقلال به قهرمانی می‌خورد؟ من نمی‌خواهم خیلی از مسائل را باز کنم ولی قبول کنید هر روز در تمرینات قیافه بازیکنانی را می‌بینم که غرغر می‌کنند و مشکلات آنان حل نشده است!

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم نمی‌خواهم خیلی از مسائل را باز کنم ولی باید در حد انتظار توقع داشت. البته شکست دیروز ربطی به حرف‌های من ندارد و یک تیم نباید به یکباره این همه افت داشته باشد. در مجموع افت و خیز برای استقلال بوده و خواهد بود ولی نه اینکه تیم صفر باشد. به نظر من دیروز استقلال به خصوص در نیمه دوم صفر بود و باید از هواداران عذرخواهی کنیم و به شخصه من این کار را انجام می‌دهم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه چرا مشکلات بازیکنان حل نشده است، گفت: بازیکنانی که به تیم آمده‌اند حق دارند که مشکلاتشان حل شود. تعدادی از بچه‌ها ناراحت هستند و این واقعیتی است که باید پذیرفت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید چنین مشکلاتی داشته باشد و بهتر است هواداران این موضوع‌ها را لحاظ کنند.

وی با اشاره به مصدومیت جاسم کرار گفت: از شب گذشته چندین بار پیگیر وضعیت او بودم و متاسفانه آسیب‌دیدگی او از جایی است که باید نفس بکشد. امیدواریم هرچه سریع‌تر شرایط او به حالت عادی بازگردد.

به گزارش فارس، شهاب جهانیان سخنگوی باشگاه استقلال شب گذشته بعد از شکست مدعی شد مظلومی باید در هیات مدیره بابت این باخت توضیح بدهد.

پورحیدری در این باره گفت: این اظهارنظر بعد از شکست و آقای جهانیان نظرش را گفته است. نظر او برای ما قابل احترام است و ما هم باید پاسخگو باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اظهارنظر کمی زود نبود گفت: من شنیده‌ام که آقای جهانیان چنین صحبتی را انجام داده ولی مطمئن باشید به هیات مدیره می‌رویم و به آنها آرامش می‌دهیم.این وظیفه ما است که به هیات مدیره و مدیریت باشگاه آرامش بدهیم تا آنها خیلی زود عصبانی نشوند.


ویدیو مرتبط :
استقلال صفر - گسترش فولاد صفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است



 

 

جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است

 

مظلومی :جدایی پورحیدری از استقلال شایعه است

مدیرسابق تیم فوتبال استقلال گفت :خبر جدایی منصور پورحیدری از تیم استقلال و حضور من در این تیم به عنوان سرپرست شایعه است.

غلامحسین مظلومی اظهار داشت : پیش از این با توافقاتی که با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال داشته ام باعضویت درکمیته فنی و کمیته انضباطی درخدمت آبی پوشان قرارگرفته ام وقرارنیست درسمت سرپرست تیم ادامه فعالیت بدهم.

وی ضمن تکذیب خبر جدایی پورحیدری یادآور شد: توافق سرپرست تیم استقلال با یکی از باشگاه های اراک و جدایی وی از جمع پیشکسوتان استقلال صحت ندارد و امیدوارم که از وجود این مربی با سابقه به بهترین شکل ممکن در استقلال استفاده شود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: در صورتی که پورحیدری تصمیم بگیرد برای ادامه فعالیت خود از استقلال جدا شود و به من برای جایگزینی وی پیشنهاد داده شود بدون شک از وی رخصت خواهم گرفت.

مظلومی در ادامه صحبت هایش درباره وضعیت تیم استقلال تاکید کرد: باتوجه به اینکه بازیکنان تیم استقلال در شرایط بدنسازی قرار داشتند کار آنها تا هفته سوم برای کسب نتایج دلخواه دشوار بود؛اما تصورمی کنم زمان موردنیاز برای بیرون آمدن از شرایط قبلی و همچنین هماهنگی آنها به اتمام رسیده است.

وی افزود: بازیکنان استقلال هم اکنون در آمادگی کامل جسمانی و روحی قراردارند و از این هفته باید شاهد بازی های زیبا و کسب نتایج مناسب این تیم باشیم.