ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

په په: از نیمار کمتر کارت زرد گرفتم


مدافع رئال مادرید معتقد است که بازیکن خشنی نیست و از نیمار کمتر کارت زرد گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، په‌په در مصاحبه‌ای که در مجلسه فرانسوی surface منتشر شد خود را مدافع خشنی عنوان نکرد. بازیکن پرتغالی رئال مادرید در این باره گفت: مردم می‌توانند هر چیزی که دوست دارند بگویند اما من کمتر از نیمار کارت زرد دریافت کرده‌ام.

په په برای این حرف خود دلیل دارد، در حالی تنها سه هفته به پایان بازی‌های لالیگا مانده است په‌په پنج کارت زرد و نیمار 6 کارت زرد دریافت کرده است.

مدافع مادرید در ادامه اظهار کرد: مادرید باشگاهی نمونه است. اگر من آن گونه که می‌گویند دیوانه بودم هرگز فرصت چند سال بازی در باشگاهی همچون رئال ما درید را پیدا نمی‌کردم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو صمیمی با په په و پدرش در مورد زندگی فوتبال په په

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

په له: پلاتینی باید نامزد ریاست فیفا شود



 

 

په له: پلاتینی باید نامزد ریاست فیفا شود

 

'په له' بازیکن افسانه ای فوتبال برزیل معتقد است 'میشل پلاتینی' رییس کنونی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باید برای پست ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نامزد شود.

په له گفت: انتخابات ریاست فیفا در ماه ژوئن، برای پلاتینی فرصت خوبی است تا جانشین ''سپ بلاتر'' شود.

او که ظاهرا خودش تمایلی برای نشستن به مسند ریاست فدراسیون جهانی فوتبال را ندارد، در این اظهار نظر به انتخاب میزبان های جام جهانی 2018 و 2022 هم اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب روسیه برای میزبانی جام جهانی 2018 و قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 مشکل بزرگی برای فیفا بود.

بنابراین، بلاتر قصد دارد برای چهارمین بار در انتخابات ریاست فیفا شرکت کند و چهار سال دیگر این مسوولیت را بر عهده بگیرد. این در حالیست که ''محمد بن همام'' رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی دیگر از نامزدهای احتمالی این سمت به شمار می رود.