ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنج گزینه داخلی نیمکت استقلال مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی استقلال

مظلومی، منصوریان، کریمی، نامجو مطلق و زرینچه گزینه‌های استقلال هستند.

باشگاه استقلال از 5 مربی برای هدایت این تیم برنامه خواست.

به گزارش ایسنا، 5 گزینه داخلی سرمربی‌گربی استقلال مشخص شدند. این 5 نفر عبارتند از مظلومی، زرینچه، نامجو مطلق، منصوریان و فیروز کریمی. قرار است منصور پورحیدری با تماس به این 5 مربی، از آن‌ها برنامه‌شان را بگیرد و پس از بررسی در جلسه دوشنبه هیات مدیره استقلال آن‌ها را مطرح کند و اگر هر یک از این 5 نفر برنامه‌شان را به منصور پورحیدری ارائه ندهند، اتوماتیک‌وار از لیست گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال خارج می‌شوند.

نکته قابل ذکر دیگر این است که گزینه‌های خارجی استقلال ظاهرا در اولویت دوم قرار دارند و در صورتی که هیات مدیره نظر مساعدش را به گزینه‌های داخلی ندهد، به گزینه‌های خارجی توجه خواهد شد.


  اخبار ورزشی  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
علت دخالت جان کری در امور داخلی ایران مشخص شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه های خرید استقلال برای فصل آینده مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات لیگ برتر


 اخبار  ورزشی - گزینه های خرید استقلال برای فصل آینده مشخص شد

آبی پوشان تهرانی با وجود مسدود بودن حساب‌هایشان فعالیت گسترده‌ای در بازار نقل و انتقالات دارند و آنها با چند بازیکن لیگ برتری به توافق قطعی رسیده‌اند.

استقلال برای حضور بهتر در رقابت‌های لیگ برتر با امید ابراهیمی، علی حمودی و هادی عقیلی به صورت جدی وارد مذاکره شده و این سه بازیکن در آستانه آبی پوش شدن هستند.

 توافقات لازم با این بازیکنان صورت گرفته و بر اساس شنیده‌ها به احتمال فراوان این سه بازیکن پیراهن استقلال را فصل آینده بر تن می‌کنند.

سجاد شهباززاده به همراه خرسندنیا هم از بازیکنانی هستند که به طور حتم فصل بعد آبی پوش خواهند بود. آبی پوشان با ایمان مبعلی و مهدی رحمتی به توافق رسیده‌اند و این دو بازیکن فصل آینده در استقلال خواهند ماند.

 امیر قلعه‌نویی برای حضور یک مدافع سوم هم در استقلال برنامه‌هایی دارد و از بین محسن حسینی و ایوب والی یک نفر به جمع آبی پوشان اضافه می‌شود.


میلاد فخرالدینی و مهرداد جماعتی به همراه حسن رودباریان از دیگر گزینه‌های آبی پوشان هستند که احتمال حضورشان در استقلال اندک است.

آندرانیک تیموریان به همراه خسرو حیدری از بازیکنانی هستند که در صورت ترانسفر نشدن در استقلال خواهند ماند و در این میان بختیار رحمانی،‌ کاپیتان فصل گذشته فولاد هم به آبی پوشان قول داده در صورتی که بعد از جام جهانی به اروپا ترانسفر نشود سال آینده برای استقلال به میدان برود.
اخبار ورزشی - ایسنا