ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنج گزینه برای سرمربیگری QPR


بعد از جدایی ردنپ، نامزدهای مختلفی برای هدایت کیوپی آر لیست شده اند.

وب سایت نود: ردنپ سرمربی باتجربه انگلیسی، ساعاتی قبل از سمتش در کیوپی آر استعفا داد و اکنون لز فردیناند و کریس رمزی به عنوان مربی موقت روی نیمکت کیوپی آر کار خود را انجام خواهند داد.

در این بین شنیده می شود که تیم شروود سرمربی سابق تاتنهام اصلی ترین گزینه این باشگاه لندنی برای هدایت کیوپی آر است، گلن هادل، لز فردیناند و زولا دیگر نامزدهایی هستند که ممکن است روی نیمکت رنجرز قرار گیرند.


ویدیو مرتبط :
گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان: انتخاب 5 گزینه برای سرمربیگری تیم ملی



 

 

 

ترابیان: انتخاب 5 گزینه برای سرمربیگری تیم ملی

 

سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال با درخواست از رسانه‌ها برای فرصت دادن به فدراسیون برای بررسی صحیح و با دقت نامزدهای سرمربیگری تیم ملی گفت: گزینه‌های ما برای سرمربیگری تیم ملی به 4-5 نفر رسیده و این احتمال وجود دارد که پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا سرمربی بعدی مشخص شود.

عباس ترابیان در پاسخ به این سوال که علی کفاشیان در گفت‌وگوی خود اعلام کرده که کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال مسوولیت معرفی گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم ملی به هیات رئیسه را برعهده دارد و با این شرایط معیارهای شما برای انتخاب سرمربی چیست؟ گفت: من الان راجع به پارامترها نمی ‌توانم صحبت کنم چرا که اعلام معیارها گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد می‌کند. تنها چیزی که تقریبا مشخص شده و رفته رفته نهایی می‌شود این است که سرمربی تیم ملی خارجی است و با توجه به این که تیم ملی 9 فوریه با روسیه بازی دارد باید سرمربی را انتخاب کنیم.

وی افزود: من به همراه دوستانم در حال مطالعه برروی گزینه‌های موجود هستیم و در حال حاضر گزینه ‌های ما برای سرمربیگری تیم ملی به 4-5 نفر رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی قطعا خارجی است و آیا احتمال دارد پیش از جام ملت‌ها سرمربی مشخص شود؟ گفت: نمی‌شود گفت که قطعا سرمربی خارجی است، در فدراسیون ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما این احتمال وجود دارد که پیش از جام ملت‌ها سرمربی بعدی تیم ملی معرفی شود.

ترابیان درباره صحبت‌های اریکسون که گفته هیچ علاقه‌ای به حضور در ایران ندارد، گفت: ما با اریکسون هیچ صحبتی نداشتیم اما با ایجنت او صحبت کردیم تا برای حضور در کمیته فنی به ایران بیاید. همان موقع کپی گذرنامه اریکسون را هم دریافت کردیم و حتی ویزای او هم آماده شد، اگر لازم باشد که ثابت کنیم راست گفته‌ایم و مذاکراتی ر ا با مدیر برنامه‌های اریکسون انجام داده‌ایم کپی گذرنامه و ویزای او را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی درباره حضور توجیما دبیرکل فدراسیون فوتبال ژاپن به ایران گفت: ما ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون فوتبال ژاپن داریم. ژاپنی‌ها افرادی قابل اعتماد هستند و تکلیفشان مشخص است و مانند برخی کشورهای عربی نیستند که در یک لحظه تغییر مسیر بدهند. آنها با وجود این که به لحاظ دینی با ما اشتراکی ندارند اما از نظر فرهنگی به ما نزدیک هستند ضمن این که مدیران آنها مدیرانی باثبات هستند و شما می‌توانید برای سال‌های سال برروی ارتباط با آنها حساب کنید. به هر حال اوگورا که هم اکنون رییس فدراسیون فوتبال ژاپن است نقش بسیار زیادی در میزبانی ایران در رقابتهای جام ملت‌های آسیا داشت. من برروی کمک‌های او برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های 2012 حساب ویژه‌ای باز کردم.

ترابیان ادامه داد: توجیما قطعا بعد از اوگورا رییس فدراسیون فوتبال ژاپن می‌شود و ما باید با او در ارتباط باشیم. ضمن این که بسیاری از پست‌های کلیدی کنفدراسیون آسیا در اختیار ژاپن است و ارتباط با مدیران این کشور می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.