ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پلی‌آف یورو 2016/ گلزنی زلاتان به پسر پیتر اشمایکل معروف



 در مرحله پلی‌آف یورو 2016، سوئد میزبان تیم ملی فوتبال دانمارک بود.

 از ساعت 23:15 شنبه شب به وقت تهران، در  استکهلم دو تیم ملی سوئد و دانمارک از دور رفت مرحله پلی‌آف یورو 2016 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه 2 - 1 به  پیروزی رسید.
 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ

 

اخبار,اخبارورزشی, زلاتان ایبراهیمویچ


مطابق انتظار این سوئد بود که بازی را بهتر آغاز کرد و حمایت همه جانبه و جالب هواداران خودی را هم همراه خود می‌دید. اما این تیم با وجود ابرستاره خود؛ زلاتان ایبراهیمویچ، تا واپسین دقایق نیمه  اول صبر کرد تا به اولین گل خود  در این مسابقه دست پیدا کند. در دقیقه 45 این فورسبرگ بود که موفق شد دروازه اشمایکل  را باز کند.

در اولین دقایق نیمه دوم هم باز این سوئد بود که همچنان حمله می‌کرد و حرکت خوب فورسبرگ منجر به این شد که یک پنالتی به نفع سوئد اعلام شود. این پنالتی را ایبراهیمویچ در دقیقه 50 تبدیل به گل کرد.

بعد از این بود که خیمه  سنگین دانمارک روی دروازه سوئد آغاز شد واین تیم از چپ و راست روی دروازه این تیم حمله می کرد. در نهایت و در دقیقه 80 یورگنسن موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا آنها با زدن یک گل در خانه حریف امید زیادی به بازی برگشت داشته باشند.
 


ویدیو مرتبط :
مراسم قرعه کشی پلی آف مقدماتی یورو 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدبندی مرحله پلی‌آف یورو 2016


سیدبندی هشت تیمی که مرحله پلی‌آف آخرین شانس‌‌ آنها برای رسیدن به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپاست، مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد؛ هشت تیمی که برای راهیابی به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 در مرحله پلی‌آف به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت به دو سید تقسیم شدند که بر این اساس بوسنی‌و‌هرزگوین، مجارستان، سوئد و اوکراین در سید یا گلدان یک هستند و تیم‌های دانمارک، ایرلند، نروژ و اسلوونی هم در سید دو قرار می‌گیرند.

به این ترتیب در قرعه‌کشی که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، تیم‌های سید یک رقبای خود از سید دو را خواهند شناخت. این هشت تیم برای چهار سهمیه پایانی خواهند جنگید.

بازی‌های مرحله پلی‌آف یورو 2016 به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود که بازی رفت در تاریخ 12 نوامبر 2015 (21 آبان) و بازی‌های برگشت در تاریخ 17 نوامبر 2015 (26 آبان) انجام خواهند شد.

در کنار فرانسه که میزبان است، تیم‌های آلبانی، اتریش، بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، انگلیس، آلمان، ایسلند، ایتالیا، ایرلند شمالی، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، اسلوواکی، اسپانیا، سوئیس، ترکیه و ولز تا کنون به طور مستقیم به مرحله پایانی یورو 2016 راه یافته‌اند.

تعداد تیم‌های حاضر در مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا از این دوره از 16 تیم به 24 تیم افزایش یافته است.