ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پلی‌آف لیگ برتر/ پیروزی پاس همدان مقابل مس سرچشمه



پلی‌آف لیگ برتر

پلی‌آف لیگ برتر

پیروزی پاس همدان مقابل مس سرچشمه/ ۶ کارت زرد و ۳ گل

تیم فوتبال پاس همدان در بازی رفت پلی‌آف لیگ برتر برابر مس سرچشمه به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مرحله رفت پلی‌آف لیگ دسته اول تیم‌های پاس همدان و مس سرچشمه از ساعت 17:30 در ورزشگاه قدس همدان مصاف یکدیگر رفتند که دیدار دو تیم با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

مصطفی تبریزی در دقایق 34 و 56 برای پاس گلزنی کرد و حسن نجفی در دقیقه 30 گل مس سرچشمه را زد.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به جلیل احمدی و احمد جعفری، کریم شاهوردی، مصطفی تبریزی از پاس و نادر فتح الهی و محمد عصار به مس سرچشمه کارت زرد نشان داد.

دیدار برگشت دو تیم پنج‌شنبه این هفته در شهر سرچشمه برگزار می‌شود. تیم برنده در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برای رسیدن به لیگ برتر باید با ذوب آهن نیز دو دیدار رفت و برگشت برگزار کند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
شادی هواداران داماش بعد از پیروزی در مقابل مس سرچشمه و بقا در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مس کرمان به پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد


مس کرمان با تساوی برابر آلومینیوم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال راه یافت.

ایسنا: هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) امروز با برگزاری بازی‌های گروه «الف» آغاز شد که در حساس‌ترین بازی مس کرمان در کرمان پذیرای آلومینیوم هرمزگان بود.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس نساجی مازندران ۳۳ امتیازی که در رده سوم جای گرفته در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند رفت و با تساوی دو بر دو متوقف شد تا در رده سوم جای گیرد و نتواند به پلی‌آف برسد.

همچنین استقلال اهواز که با ۲۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت در مقابل فجر سپاسی شیراز، میهمان خود با یک گل پیروز شد و از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کرد.

در دیگر بازی این گروه نیز فولاد نوین اهواز که هفته گذشته صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرده است میهمان نفت و گاز گچساران بود و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف قعر جدولی خود شد.

در دیگر بازی‌های این گروه نیز نتایج زیر رقم خورد:

نیروی زمینی ۲–۰ شهرداری اردبیل

تربیت نوین یزد ۰–۰ ایران‌جوان بوشهر