ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پله: من بهتر از مسی و رونالدو بودم


اسطوره برزیلی فوتبال جهان بر این باور است که بهتر از رونالدو و مسی بوده است.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از روزنامه مارکا؛ اگر بخواهم فروتنی را کنار بگذارم من هیچ بازیکنی بهتر از پله 1970 ندیده ام و فکر می کنم هم اکنون نیز رونالدو و مسی از آن روزهای اوج من خیلی پایین تر هستند.

اما آنها در نوع خود و درنسل فعلی بازیکنان فوق العاده ایی هستند و من آنها را تشویق می کنم.


ویدیو مرتبط :
علم بهتر است یا ثروت؟! مسی بهتر است یا رونالدو؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پله: در حال حاضر رونالدو از مسی بهتر است


پله می‌گوید رونالدو در چند سال گذشته توانسته با عملکرد بی‌نظیر خود، خودش را برتر از لیونل مسی نشان دهد.

ایسنا: پله می‌گوید رونالدو در چند سال گذشته توانسته با عملکرد بی‌نظیر خود، خودش را برتر از لیونل مسی نشان دهد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی در سال 2013 موفق شد در نهایت پس از چهار سال با کنار زدن لیونل مسی به عنوان "برترین بازیکن فوتبال جهان" انتخاب شود. او نمایش خوب خود را در سال 2014 نیز ادامه داد و موفق شده است با بازی‌های خوبش فاصله رئال مادرید و بارسلونا را در لیگا کاهش دهد.

پله، اسطوره فوتبال برزیل در پاسخ به سوالی درباره مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، گفت: رونالدو در دو، سه سال گذشته عملکرد خوبی در تیمش داشته و به نظر من توانسته خود را بالاتر از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی کند. فکر می‌کنم در حال حاضر بی شک رونالدو بهترین بازیکن جهان باشد.

پله در ادامه گفت: لیونل مسی پنج سال استثنایی را در بارسلونا پشت سر گذاشت، اما در دو سال گذشته و امسال او مشکل داشته و بیشتر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او بازی‌های خیلی کمی در این فصل برای تیمش بازی کرده است.

رونالدو در سال 2013 عملکرد بسیار خوبی در لیگا داشت و طی 59 بازی موفق شد 69 گل را به ثمر برساند. او این فصل 14 گل بیشتر از لیونل مسی در رقابت‌های لیگا به ثمر رسانده است و "آقای گل" رقابت‌ها محسوب می‌شود.

پله در پایان گفت: مسی کارهایی را در زمین مسابقه انجام می‌دهد که من زمانی که در سانتوس بودم انجام می دادم. رونالدو بر خلاف مسی یک قدم جلوتر بازی می‌کند بنابراین فکر می‌کنم رونالدو بازیکن مهم‌تری باشد که گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند.

پله که در مراسم "برترین‌های فوتبال جهان" موفق شد اولین توپ طلای افتخاری را کسب کند جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان را به کریستیانو رونالدو پرتغالی اهدا کرد.