ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده گاف بزرگ کمک داور بازی استقلال / حضور در ستاد انتخاباتی!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, استقلال

موضوعی که از نظر کمیته داوران مخفی ماند؛
پشت پرده گاف بزرگ کمک داور بازی استقلال / حضور در ستاد انتخاباتی!

کمک داور بازی روز جمعه استقلال به دلیل ناآمادگی آن اشتباه محرز و بزرگ را انجام داده و موقعیت صد در صد گل را با گرفتن آفساید از مهاجم گسترش فولاد می‌گیرد.

به گزارش  جام نیـوز، گاف بزرگ کمک داور بازی استقلال و گسترش فولاد در آفسایدگیری از مهاجم تیم تبریزی که می رفت وی را با سید مهدی رحمتی تک به تک کند، این روزها به دردسر بزرگی برای کمیته داوران تبدیل شده است.

 اینطور که گفته می‌شود دلیل این موضوع به آماده نبودن کمک داور آن بازی بر می‌گردد. ماجرا از این قرار است که این کمک داور در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای مجلس شهر خود مشغول فعالیت است و این روزها برای رای آوردن نماینده مورد نظر به شدت تلاش می‌کند و به همین دلیل هم یک خواب درست و حسابی به چشم این کمک داور نیامده است!

اشتباه این کمک داور هم از جایی شروع می‌شود که وقتی برای بازی استقلال در تهران که پخش زنده هم می شود، انتخاب شد برای اینکه حضور در آن بازی بزرگ را از دست ندهد به کمیته داوران نمی‌گوید که به دلیل فعالیت زیاد خسته است و چند روزی نتوانسته بخوابد.

 این کمک داور با مخفی کردن این موضوع سر بازی حاضر می‌شود اما از آنجایی که خسته بوده و نتوانسته بخوابد تمرکز لازم را برای حضور در بازی نداشته است. وی که جزو باتجربه‌های داوری است به دلیل همین ناآمادگی آن اشتباه محرز و بزرگ را انجام داده و موقعیت صد در صد گل را با گرفتن آفساید از مهاجم گسترش فولاد می‌گیرد.

 این اشتباه وقتی خودش را بیشتر نمایان می‌کند که صحبت های جنجالی پرویز مظلومی در بازی قبلی استقلال در انتقاد از داوری های لیگ بازتاب گسترده ای داشته و بسیاری از رسانه ها، این تصمیم کمک داور را تحت تاثیر صحبت های اخیر سرمربی استقلال می دانند. ضمن اینکه صدرنشینی استقلال و تاکید کارشناسان داوری به اشتباه مسلم کمک داور، بر آتش داستان می دمد.

 کمیته داوران هم با تماشای بازی نظر کارشناسان را تایید می‌کند و از این متعجب می‌شود که این کمک داور چطور با این همه سابقه چنین اشتباهی را مرتکب شده! در همین حین خبر به کمیته داوران می‌رسد که فرد مورد نظر به دلیل حضور در ستادهای انتخاباتی تمرکز نداشته و این روزها استراحت ندارد.

 اینطور که گفته می‌شود کمیته داوران به شدت از دست این کمک داور شاکی است و از اینکه این کمیته را در جریان نگذاشته از او گلایه دارند. اگر کمک داور گفته بود که استراحت لازم را برای حضور در بازی نداشته کمیته داوران برای بازی استقلال شخص دیگری را در نظر می‌گرفت.

کمیته داوران هم برای اینکه کمک داور حساب کار دستش بیاید برای او محرومیت در نظر گرفته‌اند، علاوه بر اینکه شاید به دلیل همین سهل انگاری، دیگر به این داور بازی‌های بزرگ داده نشود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫ناداوری در بازی استقلال تهران و صبا/کمک داور به رحمتی:سریع، محکم، چپ!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده دلیل تعویض بیک‌زاده در بازی استقلال برابر تراکتورسازی



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

بازیکن ملی پوش استقلال به خاطر درگیری با دو بازیکن دیگر از بازی این تیم برابر تراکتورسازی بیرون رفت.

 استقلالی ها در بازی با تراکتورسازی شرایط روحی خوبی نداشتند و پس از دریافت چند گل شیرازه این تیم از هم پاشید و درگیری های لفظی بین نفرات بوجود آمد.

 در نیمه دوم پاس های اشتباه هاشم بیک زاده باعث شد دو بازیکن دیگر یعنی خسرو حیدری و امید ابراهیمی به وی معترض شوند.

 شدت اعتراض ها تا جایی پیش رفت که بیک زاده از روی عصبانیت از قلعه نویی خواست وی را تعویض کند و سرمربی آبی ها نیز برای جلوگیری از افزایش تنش ها، بیک زاده را با یعقوب کریمی تعویض کرد.

بیک زاده پس از تعویض نیز همچنان عصبانی بود و با یعقوب کریمی دست نداد و به یک بطری آب کنار زمین نیز ضربه زد.

 اخبار  ورزشی  -  نامه