ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده مصدومیت کرار


شنیده می‌شود قلعه‌نویی از ترس اینکه کرار برای دربی محروم شود، ابتدا می‌خواست کرار را در بازی با تراکتور روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند تا برای دربی محروم نشود. اما گویا چند ساعت بعد به قلعه‌نویی مشورت داده‌اند که حضور کرار در بازی با تراکتور هم حیاتی است.

آی اسپورت: «با کرار صحبت کردیم که حواسش جمع باشد و خدای نکرده کارتی نگیرد. جا دارد اینجا از تیم پزشکی خودمان تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند» این توضیحات امیرقلعه‌نویی درباره جاسم کرار است. ستاره عراقی استقلال که روز گذشته در تمرین استقلال پایش را گرفت و خبر مصدومیتش به سرعت در سایت‌های خبری دست به دست چرخید. اما چند ساعت بعد شنیده شد که مصدومیت کرار اصلا جدی نیست و حتی عکس‌هایی از او منتشر شد که نشان می‌دهد ستاره عراقی بعد از مصدومیت دوباره پا به توپ شده و تمرین کرده. تصاویری که در زیر می‌بینید بعد از صحنه مصدومیت کرار ثبت شده و در آنها نشانی از مصدومیت کرار دیده نمی‌شود.

پشت پرده مصدومیت کرار

پشت پرده مصدومیت کرار

شنیده می‌شود قلعه‌نویی از ترس اینکه کرار برای دربی محروم شود، ابتدا می‌خواست کرار را در بازی با تراکتور روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند تا برای دربی محروم نشود. اما گویا چند ساعت بعد به قلعه‌نویی مشورت داده‌اند که حضور کرار در بازی با تراکتور هم حیاتی است. به هر حال گویا سرمربی استقلال بالاخره قانع شده که ستاره عراقی را در ترکیب تیمش بگذارد.


ویدیو مرتبط :
انتقال کرار به بیمارستان به دلیل مصدومیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده حمله تیموریان به کرار



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی استقلال


 اخبار ورزشی  -  جاسم بهانه بود، آندو از امیر و باشگاه شاکی است؛
پشت پرده حمله تیموریان به کرار؛ پای قلعه نویی وسط است

هافبک ملی پوش آبی ها حرص خود از سرمربی استقلال و مدیران باشگاه را سر جاسم کرار بخت برگشته خالی کرد.

به گزارش جام نیوز، وقتی آندرانیک تیموریان در پایان بازی حذفی استقلال و پارسه علیه کرار صحبت کرد و گفت استقلال فقط جاسم کرار نیست، خیلی ها بی اختیار یاد دعوای قدیمی جباری و کرار افتادند و پرسیدند نکند آندو هم مثل جباری با کرار مشکل دارد.

اما حقیقت این است که آندو از جاسم شاکی نیست و فقط حرص خود از قلعه نویی و مسئولان باشگاه را سر کرار خالی کرد و اسم او را آورد.

یکی از نزدیکان آندو گفت: «او هیچ مشکلی با کرار ندارد و رابطه اش با او خوب است. در این مصاحبه هم کرار بهانه بود و آندو می خواست از قلعه نویی و مدیران باشگاه گلایه کند. چون از یک طرف قلعه نویی بیش از حد از چند بازیکن استقلال نظیر کرار و امید ابراهیمی تعریف می کند و درخشش آنها را برای ملی پوشان استقلال چماق کرده است. از طرف دیگر افشارزاده و مدیران ارشد استقلال که می گویند مطالبات تیموریان را داده اند، خیلی بیشتر از آن چیزی که ادعا می کنند به آندو بدهکارند.»

 اخبار  ورزشی  - رادنیوز