ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده آشتی کنان جباری با مظلومی



 

علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد

 

مجتبی جباری به ازای همه انتقادهایش از سرمربی تیم، خیلی ساده به ترکیب برگشت.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، جباری که این روزها ستاره استقلال است، بعد از انفجار خبری اش در پایان بازی با سایپا مهر کرج، تنها با یک عذرخواهی ساده به ترکیب استقلال برگشت و برای دربی جام حذفی هم به میدان می رود. او البته این شانس را خواهد داشت که یک هفته هم قبل از دربی استراحت کند. اما چطور شد که استقلالی ها این قدر ساده به جباری اجازه برگشت به تیم را دادند؟ این به نظر می رسید مظلومی کمی جدی تر باشد و سعی در تنبیه جباری داشته باشد. همه چیز خیلی غیر منتظره برایش پیش رفت وقتی به دفتر باشگاه رسید. تقریبا مظلومی و پورحیدری ایمان داشتند مجتبی آدمی نیست که به این سادگی ها کوتاه بیاید. آن هم پس از عصبانیتی به آن شدت. مجتبی که این روزها از بهترین های تیم ملی است اما از سوی فتح الله زاده توجیه شده بود و می دانست محرمیت انضباطی برای او یعنی حداقل بیرون نشستن تا پایان فصل و این شرایط، جایگاهش در تیم ملی را متزلزل می کند. او که تقریبا طلب زیادی برای این فصل از استقلال ندارد و پولهایش را پیش پیش گرفته، از پاداش هایش تا پایان فصل، 30 میلیون جریمه شد و قرا بر این گذاشتند تا عذرخواهی کند. عذرخواهی هم در یکی از سایت ها قرار شد انجام شود. این البته قراری بود که مظلومی نمی دانست.

مظلومی وقتی به دفتر فتح الله زاده رسید، بنایی برای بخشش جباری نداشت و هنوز می خواست او اخراج شود. اما حاجی وقتی گفت اگر مجتبی عذرخواهی کند چه اتفاقی می افتد؟ مظلومی و جویباری و دیگر اطرافیان تیم که ایمان داشتند مجتبی این کار را نمی کند، پذیرفتند. مجتبی هم که از قبل توجیه ده بود با یک عذرخواهی فعلا مشکلات تیم را حل کرد. کرار هم به خواست جباری و چند بازیکن بزرگ تیم فعلا در لیست بدها قرار گرفته و احتمالا فروخته می شود!


ویدیو مرتبط :
اختصاصی/ آشتی کنان علی ضیا با پرویز مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده جواب رد مظلومی به عنایتی



 

 

پشت پرده جواب رد مظلومی به عنایتی

 

قرار بود شب گذشته استقلالی ها با مهاجم اسبق خود مذاکره کنند که این موضوع منتفی شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از 24، مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند با جذب عنایتی جایگزینی برای فرهاد مجیدی پیدا کنند. آنها می خواستند با بازیکن اسبق خود که اخیرا برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی کرده بود پای میز مذاکره بنشینند و حتی برخی از اعضای این مجموعه به عنایتی گفته بودند که مظلومی او را می خواهد اما در آخرین دقایق داستان به کلی تغییر کرد و مظلومی که ظاهرا از اول هم مخالف بازگشت عنایتی بوده حرف خود را به کرسی نشاند.

سرمربی استقلال اعلام کرده که به این بازیکن باتجربه نیازی ندارد و ترجیح می دهد برای خط حمله تیمش از خارج بازیکن بیاورد.

از سوی دیگر خبر می رسد که مظلومی عنایتی را بازیکن نزدیک به قلعه نویی می داند و یکی از دلایل عدم علاقه او به انجام این انتقال همین مسئله است.