ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت‌پرده خرید بلیت توسط هدایتی



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

هدایتی که همین چند روز پیش در مطلبی اینستاگرامی اعلام کرده بود تیمی که بسته شده با آنچه برانکو می‌خواسته تفاوت‌های زیادی دارد حالا در ادامه تحرکات قبلی‌اش دنبال خراب کردن وجهه مدیران باشگاه پرسپولیس است.

دوستان هدایتی که بعد از ناکامی مقابل سپاهان بار دیگر فروش نرفتن سهام باشگاه به عابربانک و مخالفت وزارت ورزش با این مساله را عامل اصلی ناکامی این تیم در شروع فصل تازه می‌دانند طوری به هواداران القا می‌کنند که انگار این تیم تنها با پول هدایتی است که می‌تواند از این وضعیت اسفناک نجات پیدا کند.

هدایتی که دنبال رسیدن به پرسپولیس است از هر طریقی قصد دارد به این باشگاه و هوادارانش نزدیک شود. او در تازه‌ترین اقدامش قصد دارد بلیت‌های بازی با ذوب‌آهن را بخرد تا هواداران را به ورزشگاه آزادی بکشاند. هدایتی اخیرا با انتشار مطلبی در اینستاگرامش این مساله را اعلام کرد و بلافاصله برای طرح موضوع به دیدار تاج رییس سازمان لیگ رفت.

ساعاتی بعد از انتشار این مطلب از سوی هدایتی، حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس با وجود پیش‌بینی‌های اولیه مبنی بر مخالفت باشگاه اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مشکلی با این داستان ندارد اما دیروز مشخص شد این موضوع به مشکل خورده است.

دیروز حتی محمد زادمهر عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس نیز از اقدام هدایتی استقبال کرد اما این مساله به لحاظ قانونی مشکلاتی دارد که البته از نظر امیر عابدینی دوست نزدیک ماه‌های اخیر هدایتی منطقی است.

عابدینی که می‌گوید روز شنبه در سازمان لیگ جلسه داشته و حضورش کنار هدایتی کاملا اتفاقی بوده درباره نتیجه جلسه با تاج توضیح می‌دهد: «هدایتی زمانی که وارد سازمان لیگ شد خیلی قاطعانه گفت که می‌خواهم تمام بلیت‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را بخرم. البته تاج به این موضوع دو اشکال گرفت که بسیار منطقی بود.

 

اشکال اول این بود که خود باشگاه پرسپولیس باید این موضوع را تایید کند که قرار شد این استعلام دیروز از سوی سازمان لیگ از باشگاه پرسپولیس گرفته شود. مشکل دوم نیز بحث تبعیض بود که مشخص نیست اگر قرار باشد هدایتی بلیت‌های طرفداران پرسپولیس را خریداری کند وضعیت آن 10 درصد باقیمانده که هواداران ذوب‌آهن هستند چه خواهد شد چون هدایتی اعلام کرد نمی‌تواند 10درصدی که مربوط به ذوب‌آهنی‌ها می‌شود را خریداری کند. تاج نیز به ما اعلام کرد باید مکانیزمی برای این موضوع در نظر گرفته شود.»

به گفته عابدینی یک مشکل دیگر هم برای تحقق این داستان وجود دارد: «مشکل دیگر این است که هواداران طبق روش جدید باید برای ورود به ورزشگاه کارت بکشند و به خاطر همین نباید تمام مبلغ بلیت از سوی هدایتی پرداخت شود و در واقع چیزی حدود 70 یا 80 درصد آن از این طریق به سازمان لیگ پرداخت خواهد شد و بقیه را خود تماشاگران خواهند داد. البته این را بگویم که برخلاف نظریه‌های برخی افراد پول هدایتی کاملا نقد است و او بیش از پانصد میلیون را به صورت سپرده در اختیار فدراسیون قرار داده تا در صورت موافقت با این موضوع برای خریداری بلیت‌ها پرداخت شود.»

این ماجراسازی‌های عابدینی و هدایتی برای پرسپولیس عجیب و غریب است. هوادار پرسپولیس که باشید احتمالا این سوال به ذهن‌تان می‌رسد که عابدینی و هدایتی چرا در امور باشگاه تا این اندازه مداخله می‌کنند؟ چه می‌خواهند و پی چه می‌گردند و چرا خود را مالک پرسپولیس تلقی می‌کنند؟

 

اخبار ورزشی - روزنامه ایران ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده رد صلاحیت هدایتی برای خرید پرسپولیس؛ پای پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله وسط است



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

روز دوشنبه سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که نه شرکت بهنام پیشرو کیش و نه شرکت استیل آذین ایرانیان برنده این مزایده نیستند و واگذاری به راند چهارم که روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، کشیده شد.

 

امیر عابدینی از نزدیکان حسین هدایتی و شرکت استیل آذین که کار خرید پرسپولیس را دنبال می کرد، یکی از معترضان به نظر سازمان خصوصی سازی بود. او بعد از مراسم اعلام کرد که اراده ای برای واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.

 

عابدینی حتی پا را فراتر گذاشت و در برنامه 90 گفت که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی اختیارات کاملی در این زمینه ندارد.

 

وی گفت: «دو فرزند بزرگواری سهامدار شرکت استیل آذین هستند. پدر آنها بدهکار بانکی است و سازمان خصوصی سازی اعلام کرده به خاطر مشکل پدر این سهامداران، شرکت استیل آذین نمی تواند در مزایده شرکت کند. آیا باید به خاطر بدهی پدر سهامداران، شرکت استیل آذین را زیر سئوال برد؟ آیا شرکت ما نقطه سیاهی دارد؟»

 

عابدینی درباره اینکه گفته می شود حسین هدایتی هم بیش از هزار میلیارد بدهی دارد، گفت: «من به سئوال کارشناسی واقف نیستم ولی می نویسم که اگر حسین هدایتی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان، آن هم طبق سند و قانون، بدهی داشته باشد درب شرکت استیل آذین را می‌بندیم! مگر می‌شود به خاطر بدهکاری پدر، شرکت فرزندانش را زیر سئوال برد؟ ما از کمیسیون واگذاری درخواست بازبینی مجدد را داریم.»

 

این صحبت‌ها هم با واکنش و افشاگری میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی همراه بود. وی گفت: «وقتی یک پدر بدهکار، ۹۸ درصد سهام شرکتش را به نام پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله خود می‌کند، آیا عقل متعارف حکم نمی‌کند که یک جایی محل ابهام و تردید است؟»

 

وی تاکید کرد: «دوستان باید این مشکل را بپذیرند.»

 

رئیس سازمان خصوصی سازی از بازگو کردن جزئیات بیشتر خودداری کرد و درباره میزان بدهی این فرد هم گفت: «مجاز نیستم این مبلغ را بگویم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز