ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پس از عذرخواهی و اظهار ندامت؛ محمد موسوی دو جلسه محروم شد



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون والیبال

 

اخبار ورزشی - پس از عذرخواهی و اظهار ندامت؛ محمد موسوی دو جلسه محروم شد

محمد موسوی پس از عذر خواهی و اظهار ندامت در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت محکوم شد. 

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ صبح امروز دوشنبه 26 اسفند جلسه کمیته انضباطی با حضور نایب رئیس فدراسیون، رئیس این کمیته، رئیس سازمان لیگ، رئیس کمیته داوران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محمد موسوی عراقی، سرپرست متین ورامین و شاهدین و  دیگر اعضا برگزار شد و پس از بررسی موضوع و توضیحات طرفین و عذر خواهی و اظهار ندامت سید محمد موسوی عراقی رای ذیل صادر شد:

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باحضوراعضاء به تاریخ 26/12/92 به منظوررسیدگی به گزارش فدراسیون والبیال درخصوص رفتارخارج ازنزاکت آقای سیدمحمدموسوی ازبازیکنان تیم متین ورامین درمحوطه فدراسیون والیبال تشکیل گردید .


آقای سیدمحمدموسوی درجلسه حضوردارند.آقای فداکارسرپرست تیم وآقای قلی زاده ازمسئولان باشگاه متین درجلسه حاضرهستندپس ازطرح موضوع شکایت جزئیات حادثه بیان گردید.سپس آقای موسوی به دفاع ازخودپرداخت وباقبول اشتباه خودوسوء برداشت که منجربه ناراحتی ایشان وبروزرفتارخارج ازانتظارگردیده است ضمن پوزش ازرفتارغیرورزشی خودنکاتی رابیان نموددرخاتمه ازسوی کمیته انضباطی تذکراتی به آقای موسوی داده شدوپس ازاستماع اظهارات برخی ازحاضرین که به شرح مضبوط درصورتجلسه منعکس است بااعلام ختم رسیدگی اعضاء به مشورت پرداختندبه شرح ذیل انشاء رای گردید.

رای کمیته انضباطی
نظربه اینکه آقای سیدمحمدموسوی پس ازتمرین درفدراسیون والیبال واتمام ساعت تمرین به لحاظ سوءبرداشت وعدم هماهنگی رفتارتوهین آمیزنموده است که درجلسه کمیته انضباطی باعذرخواهی واظهارندامت دلائلی رادرتوجه رفتارخود بیان نمود. با لحاظ ابرازندامت نامبرده وپوزش ازرفتارغیرورزشی خود ، کمیته انضباطی با اختیارات حاصله ازقوانین موجود به ویژه به استناد بند 2-40 ازماده 10 آئین نامه انضباطی ، نامبرده دوجلسه ازحضوردربازیهای لیگ برترمحروم گردید. همچنین باتوجه به سهل انگاری سرپرست باشگاه در اعلام دقیق زمان تمرین به برخی بازیکنان وعدم هماهنگی درخارج شدن همزمان بازیکنان از سالن تمرین باشگاه متین ورامین به پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم گردید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
علی مطهری:قبل از موسوی و کروبی باید احمدی نژاد عذرخواهی کند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی محمد موسوی از مردم


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که به عنوان یکی از ستاره‌های ایران و بهترین بازیکنان جام جهانی تاکنون به عنوان دفاع وسط نقش آفرینی درخشانی داشته به دلیل باخت‌های تیم ملی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که به عنوان یکی از ستاره‌های ایران و بهترین بازیکنان جام جهانی تاکنون به عنوان دفاع وسط نقش آفرینی درخشانی داشته به دلیل باخت‌های تیم ملی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

اگر چه تیم ملی والیبال ایران تاکنون در جام جهانی تنها دو برد و پنج باخت داشته اما سید محمد موسوی بدون تردید یکی از ستاره‌های این دوره از مسابقات بوده است. آمار حمله صد در صدی او در بازی با ایتالیا و همچنین آمار بالای دفاع روی تور او در هر بازی موجب شده تا بسیاری از رسانه‌های خارجی و حتی بازیکنان شاخص به تعریف از وی بپردازند.

موسوی که همیشه به حسن اخلاق شهرت بوده بعد از باخت به آمریکا به تشریح وضعیت تیم ملی و شانس صعود به المپیک پرداخت و از مردم ایران به دلیل باخت های تیم ملی و به قول خودش "نشد آن که بشود" عذرخواهی کرد.

بهترین مدافع دور اول لیگ جهانی والیبال در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی اظهار کرد: شرایط ایده‌الی نداریم، مخصوصاً بعد از باخت مقابل آرژانتین از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدیم. قبلاً هم این مشکلات به وجود آمده بود و معمولاً در این گونه موارد با اقداماتی که صورت می‌گرفت تیم خودش رو پیدا می‌کرد، اما این بار هر کاری کردیم نشد؛ واقعاً شدنی نبود. بازی با آمریکا در بهترین شرایط برای ما بازی خیلی سختی هست و امروز با شرایطی که داشتیم سختی را دو چندان کرده بود.

وی ادامه داد: وقتی وارد زمین شدیم من خودم به شخصه فکر نمی‌کردم بتوانیم به این خوبی بازی کنیم، چون آمریکا در این دوره از مسابقات فوق العاده بوده است؛ 18 ست برده و تنها یک ست را باخته بود. ست اول را که ما بردیم، دومین ستی بود که آمریکا در این مسابقات می‌باخت. در دفاع و سرویس و... خیلی خوب کار کردیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: واقعاً قدرت تیم حریف باعث پیروزی‌اش در این مسابقه شد. در زدن سرویس‌ها فوق العاده عمل کردند. اگر آماری بخواهیم حساب کنیم در اکثر بخش‌ها ما بالاتر از آمریکا بودیم. نقطه قوت آنها سرویس‌هایشان بود. البته ما هم سرویس خوب زدیم، اما آنها هم خوب دریافت می‌کردند و این روند باعث پیروزی‌شان در این مسابقه شد.

موسوی خطاب به مردم و علاقمندان به والیبال گفت: از مردم و علاقمندان به والیبال که انتظارشان از والیبال خیلی بالا است و خیلی دوست دارند تیم ملی خوب نتیجه بگیرد، ابتدا معذرت خواهی می کنم و به همه آنها می گویم «نشد که بشود»؛ ما همه تلاشمان را کردیم، اما واقعاً نشد. بعضی از بازی‌ها واقعاً نتوانستیم خوب بازی کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: می‌خواهم به برخی‌ها هم که انتقاد بیش از حد و نامعقول از تیم ملی می‌کنند بگویم که ما تا دو سال پیش آرزو داشتیم از این تیم‌ها حتی ست بگیریم و اگر مقابل این تیم‌ها پیروز می‌شدیم به قول ولاسکو واقعاً یک سورپراز اتفاق می‌افتاد. خدا را شکر که والیبال ایران توانسته تا این حد پیشرفت کند و به یک شخصیت قابل احترام در دنیا تبدیل شود، اما به هر حال هر تیمی یک افت و خیزی دارد و قطعاً این روند ادامه پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما هم تلاش می‌کنیم که بهتر از این بشویم، افزود: ما بازی های مهم انتخابی المپیک را در پیش داریم و قطعاً بدانید که در المپیک حضور خواهیم داشت.