ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پس از خداحافظی با بازیكنان، یاوری به اصفهان رفت



 

 

 

پس از خداحافظی با بازیكنان، یاوری به اصفهان رفت

 

محمود یاوری پس از آنکه از سرمربیگری پاس همدان استعفا کرد، امروز به اصفهان رفت.

محمود یاوری ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در تمرین پاس حاضر شد و پس از خداحافظی با بازیکنان این تیم به همراه برادر خود همدان را به مقصد اصفهان ترک کرد.

این در حالی است که صوفی، سرپرست باشگاه پاس تاکنون با استعفای یاوری موافقت نکرده است.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی هیئت گلپایگان اصفهان از امام رضا (با صدای زیبای حاج زاهد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"چهار باغ" پیاده‌راه می‌شود/ خداحافظی وسائل نقلیه با خیابان تاریخی اصفهان



اصفهان,شهر تاریخی اصفهان,چهارباغ پیاده رو می شود

"چهار باغ" پیاده‌راه می‌شود/ خداحافظی وسائل نقلیه با خیابان تاریخی اصفهان

یكی از موارد تسهیل كننده پیاده‌راه شدن محور چهارباغ، احداث خیابان باغ گلدسته است كه با هزینه اجرایی ۴۴۰ میلیارد ریال به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه خیابان باغ گلدسته یكی از خیابان‌های هسته مركزی شهر اصفهان است گفت: تراكم بالای آزادسازی سبب شد زمان اجرای پروژه احداث خیابان باغ گلدسته طولانی شود.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: مجاورت این خیابان با خیابان آمادگاه، مواجه بودن با محور چهارباغ و مشكلات آزادسازی در بخش تكمیل امتداد خیابان باغ گلدسته تا كمال اسماعیل از مواردی بود كه زمان اجرای این پروژه را افزایش داد.

وی با بیان اینكه احداث خیابان باغ گلدسته بر اساس ماده ۲۴ انجام شده تصریح کرد: ماده ۲۴ كه در گذشته مطرح بود به شهرداری‌ها اجازه می‌داد برای توسعه شهرها، اراضی مورد نیاز را تملك كنند و خیابان باغ گلدسته از آن ردیف پروژه‌ها بود.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با تاكید بر اینكه آخرین مرحله از آزادسازی خیابان باغ گلدسته تا پایان سال ۹۱ انجام شد، افزود: پاركینگ خیابان باغ گلدسته بیش از یك سال و نیم است كه تكمیل شده و این پاركینگ برای رفع مشكل كمبود فضای پارك خودرو در خیابان آمادگاه احداث شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با تاكید بر اینكه پیاده راه شدن چهارباغ و محدودیت ورود خودرو به چهار باغ امكان پذیر است بیان داشت: برای ایجاد محدودیت ورود خودرو به چهارباغ باید امكانات موازی فراهم شود و یكی از موارد تسهیل كننده پیاده راه شدن محور چهارباغ، احداث خیابان باغ گلدسته است و علاوه بر آن راه اندازی مترو و اجرای طرح محدودیت ورود خودرو شخصی به هسته مركزی روند پیاده راه شدن چهارباغ را تسهیل می‌كند./مهر