ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسر کواچ در تیم ملی والیبال مشخص شد!



اخبار,اخبار ورزشی,سید محمد موسوی

بهترین مدافع روی تور جهان با لقبی جدید از سوی هم بازی های ملی پوش خود مواجه شده است.

 اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جهت حضور در لیگ جهانی والیبال، در حالی در سالن فدراسیون در حال پیگیری است که ملی پوشان از روحیه بالایی برخوردارند و شوخی و خنده در آن موج می زند.

 

سوای شوخی های فرهاد قائمی که امری بدیهی است و صدای آواز مجتبی میرزاجانپور كه همه را به فیض می رساند، باید به سید محمد موسوی اشاره کنیم.

 

این بازیکن به شدت مورد توجه اسلوبودان کواچ است و به همین دلیل بر و بچه های تیم ملی والیبال از بهترین مدافع روی تور جهان با لقب "پسر کواچ" یاد می کنند!

 

شاید بد نباشد بدانید این لقب در دوران حضور خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران به امیر غفور پشت خط زن جوان کشورمان تعلق داشت.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
خوشحالی کواچ بعد از شکست تیم ملی والیبال آرژانتین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی والیبال ایران مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,کواچ رسما


اخبار ورزشی - با امضای قرارداد
کواچ رسما تا المپیک 2016 سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد

اسلوبودان کواچ تا المپیک 2016 برزیل به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون والیبال، پس از گذشت یک ماه مذاکره با مربیان طراز اول والیبال دنیا و بررسی رزومه و عملکرد آنها، بالاخره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اسلوبودان کواچ سرمربی صرب تیم پروجیای ایتالیا به توافق نهایی رسید و این مربی صربستانی تا المپیک 2016 برزیل با فدراسیون ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال قرارداد همکاری امضا کرد و  فروردین 93 به ایران سفر می کند.

کسب دو مدال برنز المپیک آتلانتا 1996 و مدال طلای المپیک سیدنی 2000 از مهمترین عناوین اسلوبودان کواچ در طی 22 سال دوران بازی حرفه ای والیبال اوست و در 6 سال دوران مربیگری اش در لیگ ایتالیا و صربستان چهار سال به عنوان مربی برتر لیگ شناخته شده است.
 اخبار ورزشی -روابط عمومی فدارسیون والیبال