ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسر رونالدو طرفدار مسی است!



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - پسر رونالدو طرفدار مسی است!

فرزند ستاره رئال مادرید یکی از هواداران لیونل مسی است.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو دوشنبه شب در مراسم توپ طلا موفق شد با کنار زدن لیونل مسی و مانوئل نویر، برای سومین بار توپ طلای فوتبال دنیا را از آن خود کند. در حاشیه این مراسم اتفاق جالبی افتاد. پسر رونالدو به سمت مسی رفت تا با وی گفت‌وگو کند.

کریستیانو رونالدو درباره پسرش به مسی گفت: "او ویدئوهای مختلفی را در اینترنت می‌بیند و در مورد تو با من صحبت می‌کند. پسرم، خجالت‌نکش! او خیلی خجالتی است."

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
طرفدار کدام یکی هستی رونالدو یا مسی اسرائیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپ بلاتر: مسی پسر خوبی است، رونالدو به موهایش فکر می‌کند!



بهترین بازیکن جهان سال 2013,زمان برگزاری مراسم بهترین بازیکن جهان سال

سپ بلاتر: مسی پسر خوبی است، رونالدو به موهایش فکر می‌کند!

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، در اظهار نظری جالب حمایت خود را از لیونل مسی برای دریافت «توپ طلای فوتبال جهان» اعلام کرد.

به گزارش  ایسنا ، بهترین بازیکن جهان در سال 2013 ، طی مراسمی سیزدهم ژانویه در زوریخ مشخص خواهد شد.

سپ بلاتر ، رییس فیفا، پس از اعلام نامزدهای دریافت بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 حمایت خود را از لیونل مسی برای دریافت توپ طلا اعلام کرد.

بلاتر با اعلام این که لیونل مسی شایستگی عنوان "مرد سال فوتبال جهان" را دارد، با حالت تمسخر درباره کریستیانو رونالدو اظهار نظر کرد.

بلاتر درباره مسی گفت: لئو، پسر خوبی است. هر پدر و مادری دوست دارد که پسری مثل او داشته باشد. او بازیکنی بسیار سریع و از لحاظ اخلاقی بسیار خوب است. هیچ وقت نمی‌بینیم که مسی در زمین مسابقه بخواهد خود را نشان دهد. او بازی خود را انجام می‌دهد که انگار در زمین مسابقه در حال رقص است.

سپ بلاتر درباره کریستیانو رونالدو که در این سال‌ها رقیب لیونل مسی برای دریافت فوتبال طلای جهان بوده است، گفت: رونالدو مانند یک رهبر در زمین فوتبال است،‌ اما بیش از آن که به فوتبالش بپردازد در جلوی آینه به موهایش می‌پردازد.

 

نمی‌توانم بگویم که کدام یک بهتر هستند. فهرست کاندیداهای برترین بازیکنان فوتبال جهان امروز (سه‌شنبه) اعلام شده است و کارشناسان باید تصمیم بگیرند که چه کسی "مرد سال فیفا" شود. من هم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را دوست دارم، ولی ترجیح می‌دهم لیونل مسی برنده عنوان "مرد سال فوتبال جهان در سال 2013" شود./ایسنا