ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسر بکام در یک کافه شروع به کار کرد


به نظر می‌رسد دیوید بکام با تصمیمی منطقی قصد دارد فرزندانش را برای زندگی بدون تکیه به اسم پدر، آماده کند.

آی اسپورت: "دیوید بکام، می‌خواهد که فرزندانش ارزش پول را بفهمند و به دست آوردن آن را یاد بگیرند." این جملاتی است که ویکتوریا بکام، همسر دیوید درباره ی شغل جدید پسر بزرگشان به زبان آورد.

به گزارش مارکا، پسر بزرگ این زوج معروف، از شنبه ی هفته ی پیش در یک کافه ی گم‌نام در مرکز لندن شروع به کار کرد و در آنجا، نوشیدنی سرو می‌کند، و میزها و زمین را تمیز می‌کند. حقوق او ساعتی 3.20 پوند در ساعت است و او روزی 7 ساعت کار می‌کند.

اولین روز کاری بروکلین، همزمان شد با انتشار لیستی  در روزنامه ی "ساندی تایمز" که پولدارترین بریتانیایی ها را بررسی کرده بود. جایی که پدر مادرید او با 252 میلیون پوند از پولدارترین ها هستند.

تاثیرات کار کردن در محله ی کنیسینگون و سرو کردن نوشیدنی برای مردم در قلب لندن هنوز روی این جوان مشخصی نشده ولی مطمئنا به او ضرر نخواهد زد.

پاییز، ویکتوریا فروشگاهی تاسیس خواهد کرد که در آن چیز‌هایی که خود طراحی کرده را می‌فروشد. مطمئنا شغل فعلی بروکلین تمرینی برای کار کردن در فروشگاه مادرش در سن 16 سالگی است.


ویدیو مرتبط :
بروکلین پسر بکام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جعفری:کار ما باقلعه‌نویی تازه شروع شده است



 

جعفری:کار ما باقلعه‌نویی تازه شروع شده است

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: کار ما با امیر قلعه‌نویی تازه شروع شده و او جایی نمی‌رود.

محمد حسین جعفری در مورد این شایعه که گفته می شود امیر قلعه نویی دنبال فرصتی است تا از تراکتورسازی برود، عنوان کرد: مطلقا چنین چیزی نیست. قلعه نویی با قدرت به کارش ادامه می دهد و تازه کار ما با او شروع شده است. نگاه ما فقط به امسال نیست. هیچ بحثی با هم برای رفتن نداشتیم و قصد داریم زیربنای خوبی برای تراکتورسازی بسازیم.

وی در خصوص توهین های هواداران فجرسپاسی به محمد ابراهیمی عنوان کرد: ناظران فدراسیون به طور حتم این توهین ها را گزارش می دهند. با توجه به اینکه ابراهیمی و سیاوش اکبرپور شیرازی هستند هواداران فجر رسم میهمان نوازی را به جا نیاوردند. ابراهیمی به دلیل توهین هایی که شنیده بود بعد از گل در اقدامی غیر حرفه ای به سمت آنها رفت که نباید این کار را می کرد.

جعفری در مورد آخرین تصمیمی که برای کیانی گرفته شده، گفت: نمی خواهیم عجله کنیم. تا نیم فصل زمان داریم. فقط به فکر خودمان نیستیم و نمی خواهیم مهدی کیانی هم ضرر کند.