ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پزشک بایرن‌ مونیخ جان داوری را نجات داد!


سنگربان تیم ملی ایران می‌گوید اگر آینتراخت به پلی‌آف برود، دیرتر به اردوی اتریش می‌رسد.

خبرآنلاین: دانیال داوری در دو هفته گذشته در چهارچوب دروازه براونشویگ زیاد «سرحال» نبود. او که در دو ماه گذشته توانسته به اوج برسد و همواره بازی‌های خوبی انجام دهد، بی‌دلیل سرحال نبود. دانیال در این باره می‌گوید: «قبل از بازی با بایرن‌مونیخ ران پایم ضربه بدی خورد. پایم کبود شد و چرک کرد. مقابل بایرن با همان وضع به زمین رفتم ولی بعد از بازی پیش دکتر ولفان پزشک مونیخی‌ها رفتم. او پس از معاینه اولیه پایم گفت که باید پیشش بروم.»

پزشکان براونشویگ بعد از آسیب‌دیدگی ران دانیال تشخیص ندادند که چه اتفاقی برای پایش افتاده. دانیال با درد به تمریناتش ادامه داد اما پس از مراجعه به پزشک بایرن‌مونیخ متوجه شد که بخش آسیب‌دیده، دچار خونمردگی شده است. داوری در این باره توضیح می‌دهد: «دکتر به من گفت باید این خونمردگی را از پایت بیرون بکشم. اندازه یک سرنگ از پای من خون کشید. او گفت این خونمردگی بسیار خطرناک بود و حتی ممکن بود به قلبم بزند.»

بدین ترتیب دکتر بایرن‌مونیخ، ناجی دانیال داوری شد. او در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد و درد ران پایش هم از بین رفته است. داوری در دو هفته گذشته با درد شدیدی روبه‌رو بود و حتی مجبور شد با همین درد مقابل هرتابرلین و آگسبورگ به میدان برود. دانیال در این باره می‌گوید: «در پایم درد داشتم ولی چون تیم نیاز داشت، با مصدومیت بازی کردم. این مسئله روی کیفیت بازی‌ام تأثیر زیادی داشت ولی امیدوارم در بازی آخر بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.»

اینتراخت آخرین بازی فصل خود را در زمین هوفنهایم برگزار می‌کند. آنها در صورتی که بتوانند این بازی را ببرند، شانس حضور در پلی‌‌آف بوندس‌لیگا را دارند. این بازی 20 اردیبهشت برگزار می‌شود و در صورت شکست اینتراخت، دانیال می‌تواند روز 22 اردیبهشت در اردوی تیم‌ملی در اتریش حاضر شود اما اگر آنها برنده شوند، داوری مجبور است یک هفته بیشتر در آلمان بماند. داوری در این باره می‌گوید: «دوست دارم تیم برنده شود ولی از طرفی برای حضور در اردوی تیم‌ملی لحظه‌شماری می‌کنم. اگر به پلی‌‌آف برویم مجبورم یک هفته بیشتر در آلمان بمانم که این اصلاً خوب نیست. اردوی اتریش بسیار مهم است ولی ماندن براونشویگ هم اهمیت زیادی دارد. در صورتی که به پلی‌‌آف برویم، هم شروع اردو را از دست می‌دهم و هم یکی از بازی‌های دوستانه تیم‌ملی را. این اصلاً برایم خوب نیست.»

داوری این روزها زیاد از تیم‌ملی بی‌خبر نیست. او با بعضی از بازیکنان تیم‌ملی در ارتباط است. دانیال در این باره توضیح می‌دهد: «با بچه‌های تیم‌ملی در ارتباط هستم. در آفریقا هم که بودند، این ارتباط را حفظ کردم و نتایج تمام بازی‌ها را می‌گرفتم تا از وضعیت تیم‌ملی خبر داشته باشم.»

دانیال در صورت سقوط براونشویگ به تیم جدیدی ملحق می‌شود. البته اگر آنها هم بمانند، بعید است دانیال فصل آینده در کنارشان باشد. داوری درباره آینده‌‌اش توضیح می‌دهد: «هنوز هیچ چیز معلوم نیست. من فعلاً بازیکن براونشویگ هستم و به بازی تیمم و همین‌طور ایران فکر می‌کنم.» اما خبر رسیده مدیر برنامه‌های این بازیکن از همین حالا مشغول مذاکره با چند باشگاه است. او هم تماس‌ها را رد نمی‌کند ولی می‌گوید: «چیزی قطعی نیست. من دوست دارم پس از جام‌جهانی‌ درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم.»


ویدیو مرتبط :
واکنش های ضعیف دنیل داوری در مقابل بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بایرن‌مونیخ و دورتموند، شکست براونشوایگ با داوری



پیروزی بایرن‌مونیخ ,بایرن‌مونیخ

پیروزی بایرن‌مونیخ و دورتموند، شکست براونشوایگ با داوری

با پیروزی تیم‌های مدعی بایرن‌مونیخ و بوروسیا‌دورتموند و شکست براونشوایگ، رقابت‌های بوندسلیگا آلمان وارد هفته نهم خود شد.

 هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در آن تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را با شکست روبرو سازند.

بایرن‌مونیخ در خانه خود به دیدار ماینتس رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر یک ماینتس را شکست دهد. در این دیدار ماینتس بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقایق پایانی نیمه نخست به گل برسد. شان پارکر موفق شد در دقیقه 44 ماینتس را پیش بیاندازد. اما در نیمه دوم بایرن‌مونیخ موفق شد خیلی سریع به گل برسد.

 

آرین روبن در دقیقه 50 موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند. توماس مولر دو دقیقه بعد موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند تا بایرن‌ از حریف خود پیش بیفتد. اما این پایان کار نبود و ماریو مانژوکیچ موفق شد گل سوم بازی را بزند. توماس مولر در دقیقه 82 نیز موفق شد گل چهارم بایرن‌را به ثمر برساند تا بایرن‌ به یک پیروزی دلچسب خانگی قبل از بازی با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

بورو سیا دورتموند نیز برای اینکه از سایر مدعیان عقب نیفتد موفق شد هانوفر را در دقیقه 4 به ثمر برساند. تک گل شاگردان یورگن کلوپ را در این دیدار مارکو رویس در دقیقه 4 به ثمر رساند.

اینتراخت براونشوایگ که دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی را در اختیار دارد در خانه به دیدار شالکه رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. اورهان آدمی و کریم بلعربی برای میزبان و ماکسی مه‌یر ، لئون گورتزکا و نوئدستر برای شالکه گلزنی کردند که باید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار چلسی برود.

تابلو نتایج
بایرن‌مونیخ 4 – ماینتس یک

براونشوایگ 2 – شالکه 3

دورتموند یک – هانوفر یک

فرانکفورت یک – نورنبرگ یک

وردربرمن صفر – فرایبورگ صفر

در تنها دیدار باقی‌مانده امشب نیز هرتابرلین در خانه به دیدار مونشن‌گلاد‌باخ خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی بایرن‌مونیخ با 23 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایر‌لورکوزن در رده‌های بعدی هستند. /ایسنا