ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پروین درباره اتهام هدایتی سکوت کرد



 

 

 

پروین درباره اتهام هدایتی سکوت کرد

 

 

فارس: علی پروین درباره بازی با سایپا گفت: به نظر من بازی خوبی را مقابل تیم جوان و استخوان‌دار سایپا برگزار کردیم. کسب این 3 امتیاز در این شرایط پرسپولیس برای ما با ارزش بود و بچه‌ها توانستند از لحاظ روحی و روانی تکانی به خود بدهند.خودتان می‌دانید کمبود بازیکن در پرسپولیس زیاد است و با این شرایط 3 امتیاز حساس در مقابل سایپا را کسب کردیم. بچه‌ها با حساب و کتاب بازی کردند و دیدید با یک برد 4 پله پریدیم.

 

پروین ادامه داد: شرایط جدول لیگ برتر به یکدیگر نزدیک است به نظر من بچه‌ها با روحیه‌ای که دارند انشاءالله کار سختی که در اصفهان دارند را دست پر به تهران برگردند تا در جام حذفی هم موفق باشند. انشاءالله این تیم درست می‌شود.

او درباره آشتی‌کنانش با محمد مایلی‌کهن هم گفت: من با هیچ‌کس در این دنیا قهر نیستم، حالا شما می‌گوئید با مایلی‌کهن آشتی کردم. محمد شاگرد خوب من بوده و من او را دوست دارم او یک بچه خوب و آنتیک است چه قهری باید با او داشته باشم. به این حرف‌ها توجه نکنید.

پروین در خصوص شرایط علی کریمی نیز گفت: کریمی بازیکن باارزشی است، می‌دانید وقتی که پا به توپ می‌شود 3 یا 4 نفر را به خود مشغول می‌کند اگر او آماده شود زمین و زمان را به هم می‌دوزد یک خورده مانده تا صددرصد آماده شود. اما در چند بازی گذشته هم که به میدان رفته خوشبختانه بسیار خوب کار کرده است.

پروین در خصوص اظهارات هدایتی نیز گفت: من درباره این مسئله فعلا حرفی نمی‌زنم..../فارس


ویدیو مرتبط :
افتتاح گالری عروس علی پروین با حضور علی پروین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین:درد دل‌های هدایتی شنیدنی بود



 

 

 

علی پروین:درد دل‌های هدایتی شنیدنی بود

 

سرمربی سابق تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: برای تکان خوردن بازیکنان استیل آذین درد دل‌های هدایتی قبل از بازی شنیدنی بود.

علی پروین اظهار کرد: بازی زیبا را بین استیل آذین ونفت آبادان دیدیم وبه نظرم یکی از زیبا ترین بازی‌ها لیگ برتر در چند مدت اخیر بود استیل آذین دوست نداشت دیگر در خانه خود ناکام باشد و نفت هم مثل همیشه دوست داشت با یک نتیجه خوب در تهران وضعیت خودش را در بالای جدول محکم کند.

وی ادامه داد: در نیمه اول استیلی‌ها بازی قابل قبولی را انجام دادند اما پس از زدن گل نفت فشار زیادی را آورد که به گل برسد اما به ساختار خوب دفاعی استیل‌آذین برخورد کرد تا به گل نرسد البته اگر کعبی دقت می کرد دو تا گل دیگر می توانست بزند.

پروین ادامه داد : نفت تیم بسیار خوبی نشان داد و به نظر یکی از پدیده‌های لیگ برتر است امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق باشد اگر این تیم همیشه مثل نیمه دوم بازی با استیل آذین بازی کند آینده اش درخشان است.

وی در پایان درباره‌ی حرف‌های هدایتی قبل از بازی با نفت در جمع بازیکنان نیز گفت: ایشان برای این تیم از جان مایه می گذارد. همه از طریق پول دولت دنبال تیم چرخاندن هستند اما هدایتی یک بخش خصوصی است به نظرم برای تکان خوردن استیل‌اذین درد دل‌های هدایتی لازم وشنیدنی بود چون تا به امروز خدایی برای بازیکنان کم نگذاشته است امیدوارم استیل آذین که تیم خودمان است موفق باشد.