ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرویز هادی به بلال ماخوف رسید


نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران، دومین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشت تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بلال ماخوف روس برود.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت های روز پایانی قهرمانی کشتی آزاد جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سوسلان گاگلوئف کشتی‌گیر روسی‌الاصل اسلواکی رفت و در پایان موفق شد به برتری10 بر صفر دست یابد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. هادی در این کشتی حریفش را از نفس انداخت و در پایان گاگلوئف نای بلند شدن از تشک نداشت.

هادی پیش از این در مرحله نخست به علت غیبت آلکسی شیماروف کشتی‌گیر نامدار بلاروس بر روی تشک مبارزه، برنده شده بود.

پیش از این حسن رحیمی مقابل حریفانی از ونزوئلا و بلاروس به برتری رسیده بود تادر مبارزه سوم با برنده مصاف کشتی‌گیران ازبکستان و آمریکا پیکار کند.

علیرضا قاسمی نیز در وزن 74 کیلوگرم و در نخستین مبارزه مقابل حریفی از ایتالیا به برتری رسید و در ادامه حریفی از مولداوی را شکست داد.

حسن یزدانی نیز پس از استراحت در دور اول،یانگ جانگ از کره جنوبی را قاطعانه شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش ایسنا،در دو روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان،تیم ایران توسط سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم و علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم به دو مدال برنز دست یافت.عباس طحان هم در وزن 97 کیلوگرم به عنوان پنجمی جهان بسنده کرد.

بهنام احسان پور نیز در وزن 61کیلوگرم با باخت در دور اول از رقابت‌ها کنار رفت.


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرویز هادی مقابل بلاروس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز هادی به مدال طلای ۱۲۵ کیلوگرم رسید


ر فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم آزاد رقابت‌های جام تختی، پرویز هادی به مدال طلا دست پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم: در سی و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی 235 کشتی‌گیر حضور دارند که 85 کشتی‌گیر ایرانی در کنار 150 کشتی‌گیر خارجی از 15 کشور به رقابت می‌پردازند.

پرویز هادی در فینال وزن 125کیلوگرم آزاد توانست با نتیجه 5 بر صفر جعفر شمس ناتری را شکست دهد و به مقام قهرمانی جام تختی در این وزن دست پیدا کند.

رقابت‌های اوزان 57، 61، 97 و 125 کیلوگرم در کشتی آزاد و وزن‌های 59، 66، 98 و 130 کیلوگرم بخش فرنگی از صبح امروز در ورزشگاه 6هزار نفری امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه آغاز شد که نفرات برتر این اوزان مشخص شده‌اند.