ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پروپیچ در فهرست 18 نفره استقلال نیست!


هواداران تیم فوتبال استقلال پژمان نوری، سیدحسین حسینی را تشویق کردند و نسبت به فرزاد حاتمی بی‌تفاوت بودند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های استقلال و ملوان از ساعت 19 و 30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان دو تیم ساعت 18 و 40 دقیقه وارد زمین شدند.

* هنگامی‌که ملوانی‌ها وارد زمین شدند هواداران استقلال پژمان نوری و سیدحسین حسینی را مورد تشویق قرار دادند اما نسبت به فرزاد حاتمی مهاجم سابق این تیم بی‌تفاوت بودند.

* فرزاد حاتمی مهاجم اسبق استقلال به محض ورود به زمین به سمت مهدی رحمتی رفت و با دروازه‌بان استقلال برخورد گرمی داشت.

* ایمان عالمی مربی فصل گذشته تیم استقلال با استقبال خسرو حیدری، امید ابراهیمی و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم مواجه شد.

* حنیف عمران‌زاده که باری این تیم محروم است دقایقی قبل از شروع بازی به رختکن استقلال رفت و سپس به جایگاه ویژه رفت تا بازی را تماشا کند.

* مسئولان برگزاری مسابقه و همچنین سازمان لیگ قرار است قبل از شروع این دیدار از خانواده‌های مرحوم مهدی نفر، میلاد حجت‌الاسلامی، حسین جوادی و ناصر احمد‌پور تجلیل کنند.

* با وجود صدور کارت بازی وارسال ITC پروپیچ نام این بازیکن در فهرست 18 نفره استقلال قرار ندارد. روی نیمکت تیم استقلال نفراتی مثل وحید طالب‌لو، یعقوب کریمی، جاسم کرار، ریوالدو، علیرضا رمضانی، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی حضور دارند و به نطر می‌رسد مشکل پروپیچ هنوز برای این مسابقه حل نشده است.

* حدود 15 الی 16 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با پروپیچ مهاجم جدید استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مگر بابایی در باشگاه حکم گرفته است؟!/ فعلا صدریم و حاشیه نداریم

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: روز به روز روند ما بهتر می‌شود و با یک بازی منطقی و تاکتیکی مقابل آلومینیوم پیروز شدیم و این هفته هم با سایپا بازی داریم که نتایج خوبی با تقوی گرفته است. بازی‌های برگشت حکم فینال را دارد و ما بازی‌های سایپا را آنالیز کرده‌ایم که آنها تغییرات سیستمی در برخی بازی‌ها دارند.

وی در مورد مصدومان استقلال گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌کنیم به این بازی برسند. هرچه در نیم فصل اول مشکلاتی از این بابت داشتیم، اکنون دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره استقلال و تعیین ترکیب 11 نفره اصلی تیم را داریم و با توجه به فشردگی بازی‌ها می‌توانیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد جلسه با بازیکنان در زمین، گفت: از این جلسات هست، گاهی نیاز است با بازیکنان جوان و بزرگان تیم صحبت‌هایی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مشکل جواد نکونام حل شده یا خیر، گفت: نکونام مشکلی نداشت، او با ما به بندرعباس هم آمد و مسئله‌اش حل شده است.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال مشخص شده است یا نه و بعد از بازگشت مجیدی چه کسی کاپیتان است، گفت: استقلال یک کاپیتان بیشتر ندارد و آن هم مردم است و این مسئله مشخص بود. در مورد دیگر هم پس از بازگشت، من تصمیم می‌گیرم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند، گفت: فعلا در صدر جدول هستیم.

وی در مورد حضور محمود بابایی در باشگاه استقلال و اینکه قلعه‌نویی با او مشکل دارد یا خیر، گفت: مگر او پست گرفته است؟ اگر پست گرفته است من بی‌خبرم.

سرمربی استقلال در مورد شانس این تیم در لیگ گفت: فعلا به بازی با سایپا فکر می‌کنیم و هفته به هفته جلو می‌رویم./فارس