ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرونده عربستان برای میزبانی بسته شد


با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده عربستان برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ بسته شد.

خبرگزاری فارس: روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی عربستان را از برنامه‌های خود درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 کنار گذاشت.

این تصمیم به دلیل تکمیل نشدن مدارک برای کسب میزبانی این رقابت‌ها از سوی مقامات دولتی عربستان عنوان شده است.

بر اساس این گزارش و با اعلام روزنامه الریاض پرونده کشورهای ایران، تایلند، کره‌جنوبی و امارات برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019 همچنان در حال بررسی است و قرار است - به احتمال زیاد - در ماه آینده میزبان این رقابت‌ها به طور رسمی از سوی AFC اعلام شود.

به گزارش فارس، در حالی الریاض این خبر را منتشر کرده است که طبق گفته مسئولان فدراسیون ایران، در حال حاضر فقط مدارک کشورهای ایران و امارات برای میزبانی این رقابت‌ها در دست بررسی بوده و جالب اینکه هیچگاه از همان ابتدا، نام کره‌جنوبی برای میزبانی در این سال مطرح نشده بود.

همچنین علی کفاشیان در یکی از مصاحبه‌های خود از اعلام میزبان پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در اسفندماه خبر داده بود.


ویدیو مرتبط :
بسته شدن پرونده خودروی اقساطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داربی که پرونده‌اش در دادسرا بسته شد!


گویا هوا که رو به سردی می‌گذارد چندان به خوی آرام میدان مسابقه دو پایتخت نشین پرطرفدار خوش نمی‌آید!