ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس


یک روزنامه انگلیسی با انتشار تصویری شبهاتی که در خصوص سن مهاجم جدید شیاطین سرخ وجود دارد را بار دیگر مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم: منچستریونایتد در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2014 رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو را در ازای 12 میلیون یورو برای یک سال به طور قرضی با قابلیت خرید این بازیکن در فصل آینده به خدمت گرفت. بازیکنی که بار دیگر پرونده صغر سنی او باز شده و حالا روزنامه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی با عنوان «پیرمرد یونایتد» شبهاتی که در مورد سن این مهاجم کلمبیایی وجود دارد را مجدداً مطرح کرد.

در این گزارش با انتشار تصویری از برگه ثبت‌نام فالکائو در مقطع پیش‌دبستانی در مدرسه‌ای واقع در شهر سانتاندر کلمبیا نشان داده شده که او متولد 10 فوریه 1984 است نه 10 فوریه 1986. همچنین در برگه انتشار یافته محل تولد رادامل شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا عنوان شده این در حالی است که در سایت فیفا زادگاه وی شهر سانتا مارتا ثبت شده است.

«سان» عنوان کرد شاید اگر مسئولان منچستریونایتد به این موضوع واقف بودند احتمالاً هرگز برای به خدمت گرفتن قرضی او از موناکو رقم 6 میلیون پوند را پرداخت نمی‌کردند.

تابستان گذشته پس از انتقال فالکائو از اتلتیکومادرید به موناکو برای اولین بار این موضوع مطرح شد که وی دو سال مسن‌تر از سنی است که در فیفا به ثبت رسیده ولی همان موقع روزنامه کلمبیایی «El Tiempo» با انتشار تصویری از شناسنامه رادامل مدعی شد که این شایعات صحت ندارد و او در تاریخ 10 فوریه 1986 به دنیا آمده است.

فالکائو هم سال گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: واقعاً از این داستان‌های مضحکی که در خصوص سن من مطرح شده شگفت‌زده شدم. چنین ادعاهایی را تکذیب می‌کنم و این پرونده را یکبار برای همیشه می‌بندم.

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از بازگشایی جاده هراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده مرگ مشکوک بازیگر هالیوود بار دیگر به جریان می‌افتد + عکس



 

 

 

پرونده مرگ مشکوک بازیگر هالیوود بار دیگر به جریان می‌افتد + عکس

 

 

پلیس جنایی پرونده مرگ مرموز ناتالی وود را که حدود 30 سال پیش در کالیفرنیای جنوبی غرق شد، دوباره به جریان می‌اندازد.

 

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر فیلم‌های «شکوه علفزار»، «داستان وست ساید» و «شورش بی‌دلیل» 29 نوامبر سال 1981 فوت کرد و طبق صحبت‌های استیو ویتمور، سخنگوی کلانتری لس‌آنجلس کانتی اطلاعات جدیدی موجب شده این پرونده دوباره باز شود.

اطلاعات دیگری درمورد این پرونده منتشر نشده، اما در نشستی مطبوعاتی که جمعه 18 نوامبر برگزار شد، پلیس اعلام کرد رابرت واگنر همسر ناتالی وود که هنگام مرگ او در کنارش بود، متهم نیست و پرونده اصلا پرونده جنایی نیست و تنها برای شفاف سازی پرونده به جریان افتاده است.

وود که سه بار نامزد جایزه اسکار شده بود، در دروان بازیگری خود بسیار محبوب بود در زمان مرگ 43 سال داشت. غرق شدن وود حرف و حدیث‌های بسیاری به دنبال داشت، اما واگنر و خواهر وود تمام شایعات را بی‌اساس خواندند.

سخنگوی رابرت واگنر گفت اعضای این خانواده مطمئن هستند پلیس با دقت پرونده را بررسی می‌کند و اذعان کرد پلیس درمورد گشایش پرونده با واگنر تماسی نگرفته است.

وود پس از یک جشن کوچک در قایق تفریحی «اسپلندور» (شکوه) در نزدیکی جزیره سانتا کاتالینا به همراه همسرش واگنر و کریستوفر واکن که در فیلم «Brainstorm» همبازی او بود، در آب افتاد و غرق شد. در آن زمان پرونده مرگ او با اعلام اینکه او در اثر یک اتفاق فوت کرده بسته شد و اعلام شد او درحالت طبیعی نبوده و به همین دلیل از قایق بیرون افتاده است.

ناتالی وود در «شکوه علفزار»

لس‌آنجلس تایمز نوشت کارآگاهان پس از گفت‌وگوی اخیر دنیس دورن، ناخدای قایق تفریحی وود و واگنر با مجله ونتی‌فر و برنامه تلویزیونی «راز 48 ساعته» که درمورد مرگ وود بوده تصمیم گرفته دوباره پرونده را به جریان بیندازد. دورن که سال گذشته کتابی درمورد مرگ وود نوشته است ادعا کرده واگنر و وود در آن شب با هم دعوا کرده و به همین دلیل وود به اتاق خودش رفت.

آلن نیربو، سخنگوی واگنر در بیانیه‌ای نوشت: «هیچکدام از اعضای خانواده واگنر با پلیس در تماس نبوده‌اند و مطمئن باشید اعضای این خانواده اطلاعات جدید درباره مرگ ناتالی وود واگنر در 30 سال پیش را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود اطلاعات این منابع درست بوده یا فقط بهانه‌ای برای سودجویی از مرگی در 30 سال پیش است.»

وود و واگنر در سریال «Hart to Hart» با هم همبازی بودند و دو بار با یکدیگر ازدواج کردند؛ آنها بار اول سال 1957 ازدواج کردند و شش سال بعد از هم جدا شدند. بار دوم آن‌ها در سال 1972 ازدواج کردند.

لانا وود در کتاب زندگینامه‌ای که درمورد خواهرش نوشت، گفت: «آن شب ناتالی در نوشیدن زیاده‌روی کرد.» واگنر نیز در کتاب زندگینامه خود که سال 2008 منتشر شد نوشت خودش را در قضیه مرگ ناتالی وود مقصر می‌داند.

واگنر ماجرای آن شب را چنین شرح داد که به همراه همسرش و واکن به رستوران رفته‌اند و بعد به قایق آمده‌اند. وقتی واگنر و واکن بحث‌شان می‌شود، وود برای مرتب کردن موهای خود به کابینی می‌رود و در را می‌بندد.

واگنر اشاره کرد نظریه‌های بسیاری درمورد در آب افتادن وود وجود دارد، به‌ویژه که وود از آب وحشت داشته است و هیچکس نخواهد فهمید او چطور غرق شد.

واگنر در کتابش نوشت: «هیچکس نمی‌داند. فقط دو امکان وجود دارد؛ اینکه می‌خواسته از دعوای من و واکن دور بماند یا اینکه می‌خواسته قایق بادی را به آب بیندازد و از قایق تفریحی دور شود، کسی نمی‌داند ماجرا دقیقا از چه قرار بوده است.» واگنر از آن زمان دیگر هیچ وقت به جزیره کاتالینا سفر نکرده است.

دورن و واکن به تماس‌های تلفنی و الکترونیکی پاسخ ندادند.

«جویندگان»، «پنه‌لوپه»، «مسابقه بزرگ» و «کولی» از دیگر فیلم‌های وود هستند..../خبرآنلاین