ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرونده برکناری سرمربی پرسپولیس روی میز کمیته فنی؛ ائتلاف 1+3 علیه درخشان



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی پرسپولیس

یکی از افرادی که اعتقاد به ماندن سرمربی پرسپولیس دارد، مدیر تام‌الاختیار این باشگاه است!

 به گزارش جام نیوز، امروز جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور علی اکبرطاهری، جعفرکاشانی، مصطفی قنبرپور، محمد زادمهر، حمید درخشان و حسین عبدی برای بررسی علل ناکامی ها اخیر این تیم برگزار می شود.

البته طبق روال پیشین قرار بود حسین کلانی هم در این نشست حضور داشته باشد که به دلیل سفر وی به ینگه دنیا، جلسه مذکور بدون حضور برگزار خواهد شد.

این موضوع تشکیل جلسه کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس چیز جدیدی نیست و هر یک‌شنبه برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد جلسه امروز با نشست‌های قبلی که ظاهراً‌ پنهانی برگزار می‌شده (!) کمی متفاوت باشد که با توجه به ناکامی‌های اخیر پرسپولیس به ویژه برابر ملوان انزلی امری بدیهی است.

 کار پرسپولیس به جایی رسیده که در خانه خودش در استادیوم آزادی هم از پیروزی برابر ملوان قعرنشین عاجز نشان می‌دهد و حتی به این تیم می‌بازد. فریاد و فغان هواداران هم به آسمان بلند شده و در چنین شرایطی یکی از هنرهای مدیران ایرانی تشکیل جلسه و بررسی موضوع است که معمولاً خروجی خاصی هم ندارد!‌


در این رابطه شنیدیم 3 عضو حاضر در این جلسه یعنی قنبرپور، عبدی و زادمهر مخالف ادامه فعالیت درخشان به عنوان نفر اول نیمکت پرسپولیس بوده و طاهری و کاشانی که 2 عضو با نفوذ هیأت مدیره محسوب می شوند، خواهان ادامه سرمربیگری درخشان هستند.

 در میان 4 مخالف یا به عبارت بهتر 1+3 عضو منتقد درخشان افراد مختلفی حضور دارند که در مورد یکی از آنان حرف و حدیث‌هایی پیرامون اختلاف با سرمربی پرسپولیس به گوش می‌رسید!‌

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید یک دکتر این جمع به تازگی به نزدیکانش گفته است: «چطور می‌شود که حمید درخشان حرف از نداری و بی‌پولی باشگاه می‌زند اما با بازیکنان بی‌خاصیت و درجه چندم خارجی قرارداد یک سال و نیمه امضا می‌کند؟!»

از ما نشنیده بگیرید اما بخش عمده اعتراض این عضو هیأت مدیره به آقایی برمی‌گردد که زمینه حضور بازیکنان بی‌کیفیت خارجی و داخلی را در پرسپولیس فراهم ساخته است.

به رغم آنکه تعداد مخالفان درخشان در جلسه امروز از تعداد موافقان سرمربی پرسپولیس بیشتر است اما نفوذ همین اقلیت باعث می‌شود تا این مربی در پست خود بماند و به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.


 اخبار ورزشی  - جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
پرونده تبانی روی میز کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس/ کمیته فنی یا کمیته شخصی؟



 سرمربی جدید پرسپولیس,اخبار ورزشی

سه دستگی برای انتخاب جانشین یحیی؛

پشت پرده انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس/ کمیته فنی یا کمیته شخصی؟

انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس در حالی دور باطل سالهای گذشته را تکرار می‌کند که اعضای کمیته فنی به جای آنکه در اندیشه انتخاب یک سرمربی اصلح باشند، هر یک قصد دارند گزینه نزدیک به خودشان را سرمربی کنند تا شاید از این حیث بتوانند به خواسته‌هایی که دارند دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی محمد رویانیان در یکی از اشتباهات دیگر خود جمعی از پیشکسوتان باشگاه را دور هم جمع کرد تا در مورد سرمربی فصل آینده سرخپوشان تصمیم‌گیری کنند.

اشتباه رویانیان آنجا شکل گرفت که در بین این پیشکسوتان بودند کسانی که خودشان مدعی نشستن روی نیمکت مربیگری بودند و به همین خاطر خیلی زود نسخه یحیی گل‌محمدی را پیچاندند و قبل از اینکه باشگاه یحیی را برکنار کند، او استعفا کرد تا مدیرعامل سرخ‌ها به فکر پیدا کردن سرمربی دیگری باشد.

پس از این اتفاق نام‌های زیادی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس مطرح شد اما پس از گذشت نزدیک به دو هفته از آن ماجرا هنوز مسئولان این باشگاه روی گزینه خاصی به توافق نرسیده‌اند. محمد رویانیان که مشخص نیست چند بار می‌خواهد از طریق کمیته فنی گزیده شود این بار هم اعضای کمیته فنی را دور هم جمع کرد تا سرمربی فصل آینده و جانشین یحیی گل‌محمدی را انتخاب کند اما هر چه جلوتر رفت نه تنها گزینه‌ها محدودتر نشد بلکه بر تعداد آنها افزوده شد.

این اضافه شدن نشان می‌دهد که اختلاف نظر بین اعضای کمیته فنی، هیات مدیره و مدیرعامل برای انتخاب سرمربی زیادتر از قبل شده و طرفین نمی‌توانند بر سر یک مربی خاص به توافق برسند. محمد مایلی‌کهن، حمید درخشان، علی دایی، زلاتکو کرانچار، برانکو ایوانکوویچ و منصور ابراهیم زاده گزینه‌هایی بودند که جدی تر از سایرین در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد اما به نظر می رسد چند دستگی در بین مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه انتخاب سرمربی را نمی‌دهد.

اعضای کمیته فنی که باید یار و یاور مدیرعامل باشند و بهترین گزینه را به او معرفی کنند در انتخاب یک نفر با یکدیگر اختلاف دارند و علی پروین به عنوان مرد سرد و گرم چشیده آنها به دنبال انتخاب گزینه خودش است.

پروین علاقه زیادی به انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی دارد. فدا حسین مالکی که رئیس هیات مدیره است تمایل دارد که محمد مایلی‌کهن سرمربی شود. محمد رویانیان هم که ظاهرا خیلی با این دو موافق نیست منصور ابراهیم زاده را به عنوان گزینه مد نظرش معرفی کرده است.

با این شرایط به نظر می رسد که پرسپولیس بازهم انتخابی بی‌حرف و حدیث نخواهد داشت و هر فردی که از بین این سه نفر انتخاب شود مورد انتقاد گروه دیگری قرار خواهد گرفت و بازهم جبهه‌هایی علیه سرمربی فصل آینده سرخپوشان تشکیل می‌شود تا در طول فصل و با هر شکستی علیه او موضع گیری کنند. با تفکری که در بین مسئولان و کمیته فنی پرسپولیس حاکم است بعید به نظر می رسد که این تیم بتواند فصل آینده هم سرانجامی بهتر از فصل گذشته داشته باشد.

به این مشکلات باید این را هم اضافه کرد که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان به پایان رسیده و منتظر انتخاب سرمربی آینده هستند. برخی از آنها اعلام کرده اند اگر فلان گزینه سرمربی شود از این تیم خواهند رفت. اختلاف نظر بین بازیکنان هم در مورد سرمربی هم وجود دارد و به نظر می رسد روزهای بحرانی در انتظار سرخپوشان خواهد بود./مهر