ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«پروفسور» پرسپولیسی‌ها را حرفه‌ای کرد


سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس توانسته روحیه حرفه‌ای‌گری را به بازیکنانش انتقال دهد.

خبرگزاری میزان: نیمکت‌نشینی الکساندر لوبانوف در دیدار با تراکتورسازی و بازگشت سوشا مکانی به ترکیب اصلی، اتفاق ویژه دیدار روز گذشته پرسپولیس بود.

اتفاقی که پیش از این هم در پرسپولیسِ تحت هدایت برانکو رخ داده است. سرمربی کروات این تیم در ابتدای فصل، محسن مسلمان را حتی در ترکیب 18 نفره قرار نمی‌داد و محسن بنگر، کاپیتان دوم تیمش را روی نیمکت می‌نشاند.

احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری و مایکل اومانیا دیگر بازیکنانی بودند که در برهه‌ای از فصل مورد غضب برانکو قرار گرفتند. گفته می‌شود برانکو این کار را برای سنجش روحیه و میزان ظرفیت بازیکنانش انجام می‌داده است.

حرکتی حرفه‌ای از سوی برانکو که باعث شد بازیکنانش در روزهای نیمکت‌نشینی اعتراضی انجام ندهند و سعی کنند با تلاش بیشتر خود را به ترکیب اصلی برسانند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه اختصاصی با نویسنده کتاب حرفه نو - پروفسور کینگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتار غیر حرفه ای برانکو و پرسپولیسی ها


مدافع کاستاریکایی پرسپولیس با فشار از سوی سرمربی و مسئولان باشگاه مواجه شده تا شاید مجبور شود از مواضع خود کوتاه آمده و قراردادش را فسخ کند.

جام نیـوز: چند روزی می شود که مایکل اومانیا اجازه حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را پیدا نکرده و فقط دور زمین به تنهایی می دود. کاری که نه حرفه‌ای بود و نه اخلاقی اما او مثل حرفه‌ای‌ها و تنها به این دلیل که باشگاهش خواسته بود، به آن تن داد و چند روز فقط دور زمین دوید.
 
با وجود آنکه برانکو ایوانکوویچ چنین تصمیمی گرفته است اما تاکنون نه شاهد اعتراض و مصاحبه ای از اومانیا بودیم و نه ترک تمرین از سوی این مدافع کاستاریکایی تا محاسبات سرمربی و مسئولان پرسپولیس اشتباه از آب در آید!
 
با توجه به اینکه اومانیا گران ترین بازیکن فعلی پرسپولیس محسوب می شود بدین روی مدیران پرسپولیس بدشان نمی آید خود این بازیکن خسته شده و داوطلبانه از این تیم جدا شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
 
بازیکنی که برانکو پیش از فصل جدایی‌اش را خواسته بود و باشگاه چون نه پولی برای تسویه حساب داشت و نه بهانه‌ای برای اخراج اومانیا، او را نگه داشت تا مبادا یک شکایت تازه در فیفا گریبانش را بگیرد.
 
اما حالا وضع فرق دارد و باشگاه پرسپولیس و برانکو قصد دارند با خارج کردن اسم اومانیا، یک گلر خارجی به جای این مدافع کاستاریکایی خریداری کنند منتهای مراتب هنوز این بازیکن کم نیاورده و اسیر بازی جدید پرسپولیسی ها و سرمربی کروات این تیم نشده است.
 
باشگاه‌نشین‌ها از اومانیا خواسته بودند که به اندازه نیم فصل پول بگیرد و برود. مدافع کاستاریکایی اما حرفش این بود که چون فصل نقل و انتقالات به روزهای پایانی خود نزدیک شده‌ و شاید دیگر فرصتی برای انتخاب تیم برایش نماند، تنها با دریافت کل مبلغ قرارداد 550 هزار دلاری خود حاضر است فسخ قرارداد کند.
 
نه او از خواسته‌اش عقب نشست و نه پرسپولیس کوتاه آمد تا اینکه باشگاه تصمیم گرفت با روی آوردن به رفتارهای غیرحرفه‌ای عذر اومانیا را بخواهد.
 
شایعه‌ها حکایت از آن دارد که باشگاه - که از جذب دروازه‌بان ایرانی عاجز مانده - تصمیم گرفته به هر قیمتی شده قرارداد اومانیا را فسخ و برای جذب دو دروازه‌بان خارجی - یکی اروپایی و یکی آسیایی - در لیستش جایی باز کند.