ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرس: رئال مادرید نماد اسپانیاست


رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید کرد این باشگاه نماد اسپانیا است و این باعث شده تا مسئولیت بیشتری برعهده آنها باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، باشگاه رئال با ریاست فلورنتینو پرس در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی از اصحاب رسانه پذیرایی کرد.

فلورنتینو پرس در این مراسم گفت: باشگاه رئال نماد اسپانیا است. برای بسیاری از مردم، تصویر رئال یعنی تصویر اسپانیا. این باعث می‌شود تا مسئولیت سنگینی بر عهده ما باشد. می‌خواهیم نماینده بسیار خوبی برای کشورمان باشیم و با نهایت شفافیت کار کنیم تا رئال همچنان اسطوره و الگو در اسپانیا باشد.

او ادامه داد: از شما اصحاب رسانه می‌خواهم که در منتشر کردن خبرهای خود، اصل صداقت را رعایت کنید. سال خوبی را برای شمار آروز دارم و امیدوارم روزهای خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنید. رئال مادرید باشگاهی است با قدمت 113 سال. این باشگاه پرافتخارترین به شمار می‌آید و مشهورترین و باارزش‌ترین باشگاه جهان نیز هست و به همین خاطر، شایسته احترام است.


ویدیو مرتبط :
گل ژرمی منز به رئال مادرید (میلان 1-0 رئال مادرید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس - رئال‌مادرید تابستان 94درتهران/رونالدو به تهران می‌آید؟/سیاسی، فلورنتینو پرس را از نزدیک دید!



اخبار,اخبار ورزشی, رئال مادرید,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - پرسپولیس - رئال‌مادرید تابستان 94درتهران/رونالدو به تهران می‌آید؟/سیاسی، فلورنتینو پرس را از نزدیک دید!

طبق توافق دو باشگاه ایرانی و اسپانیایی، رئال‌مادرید تابستان آینده برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند.

نشست مدیران دو باشگاه رئال‌مادرید و پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در دفتر باشگاه مادریدی برگزار شد و دو طرف پس از یک ساعت گفت‌وگو به توافقات مختلفی دست یافتند.

در این نشست که فلورنتینو پرس، رئیس و سانچس مدیر باشگاه رئال‌مادرید و همچنین حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، حسین کلانی و حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه) از پرسپولیس حضور داشتند، دو طرف درباره موارد مختلف همکاری با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت تفاهماتی صورت گرفت که موارد مختلفی در میان آنها وجود دارد.

بخش اصلی توافق دو باشگاه مربوط به انجام بازی دوستانه بین دو تیم بود که مقرر شد رئال‌مادرید تابستان آینده با همه ستارگانش به ایران سفر و در تهران دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.

قرار شد تاریخ دقیق این بازی در مکاتبات آینده دو باشگاه و با توجه به برنامه زمانی تیم‌ها پیش از آغاز فصل آینده تعیین شود.

بخش‌های بعدی به ایجاد آکادمی رئال در ایران مربوط می‌شد که مفاد اولیه آن از سوی دو طرف مطرح و قرار شد در دیدارهای بعدی به طور مفصل راجع به آن بحث و تصمیم‌گیری شود. بحث دیگر مطرح شده بین دو طرف موضوع استفاده باشگاه پرسپولیس از تجربیات رئال‌مادرید در زمینه بازاریابی و مارکتینگ فوتبال بود که سران دو باشگاه در این زمینه نیز به توافقاتی دست یافتند.

همچنین قرار شد در آینده‌ای نزدیک گروهی از مدیران و نمایندگان رئال به تهران سفر کرده و امکانات کمپ تمرینی و باشگاه پرسپولیس را از نزدیک ببینند.

 اخبار ورزشی - ایسنا