ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس 2 - راه آهن 1؛ سکته در خط پایان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 دست پرسپولیس به جام نرسید
پرسپولیس 2 - راه آهن 1؛ سکته در خط پایان

پرسپولیس با وجود ارائه یک بازی تهاجمی موفق به پیروزی پر گل مقابل راه آهن نشد تا با برد استقلال خوزستان در اهواز جام قهرمانی را به تیم عبدالله ویسی بدهد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس بازی را پایین‌تر از حد انتظار آغاز کرد و برای گلزنی نیازمند کمک داور شد. آنها که در آخر بازی قافیه را به حریف باختند، در نهایت با تفاضل گل پایین‌تر جام را به رقیب آبی‌پوش تقدیم کردند تا میلیون‌ها هوادار این تیم جمعه تلخی داشته باشند.

 
داور: رضا کرمانشاهی
دقیقه 36: کارت زرد مهران موسوی از راه آهن

پرسپولیس:
لوبانف، رامین رضاییان، محمد انصاری، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ(77 احمد نوراللهی)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


راه آهن:
محسن فروزان، فرشاد فرجی، مجید حسینی، مهران موسوی، حمید دیوسالار، مهدی حنفی، میلاد ابطحی، علی فاطمی، مهرداد محمدی، حامد زمانی و بهادر عبدی
سرمربی: یوهان توپولیدیس

شرح گل‌ها:
پرسپولیس یک راه آهن 0: (رامین رضاییان، دقیقه 82): رامین رضاییان با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی آن را با قدرت و دقت بالا وارد دروازه فروزان کرد تا قفل این بازی را بشکند.

پرسپولیس دو راه آهن 0: ( دقیقه 85، احمد نوراللهی): در موقعیتی تک به تک اینبار فرار مسلمان با پاس عرضی او برای نوراللهی همراه شد تا او اینبار دروازه خالی را باز کند.

پرسپولیس 2 راه اهن یک: (دقیقه 89، مهرداد محمدی): در دقایقی که پرسپولیس برای رسیدن به گل بی تابی می کرد مهرداد محمدی با فراری مناسب و در مصافی تک به تک دورازه پرسپولیس و لوبانف را باز کرد.

 دقایق حساس:
دقیقه یک: اولین خطای این بازی روی بازیکن راه آهن شکل گرفت و کامیابی نیا راه آهنی را در شکل دهی حمله ناکام گذاشت.

دقیقه 2: شوت ناقص و بی اثر بهادر عبدی به راحتی در اختیار الکساندر لوبانف قرار گرفت و البته او در شکل دهی ضد حمله برای پرسپولیس ناکام ماند.

دقیقه 5: اوت دستی بلند راه آهنی پیش از اینکه با ضربه سر حمله وران این تیم همراه شود توسط الکساندر لوبانف مهار شد.

دقیقه 9: خطا روی امید عالیشاه و ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس، رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و آن را ارسال کرد و محسن فروزان ان را مشت کرد و خطر از دروازه راه آهن دور شد.

دقیقه 10 تا 15: راه آهن با پرس پرفشار خود و پرسپولیسی ها با پاس های اشتباه بیشتر این دقایق را سپری کرده اند و فرصتی روی دروازه ها شکل نگرفته است.

دقیقه 15: ارسال زیبا از رامین رضاییان با ضربه سر علی پور همراه شد که محسن فروزان با واکنشی خود توپ را کاملا مهار کرد.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی برای راه آهن با ارسال بدی از سوی مهرداد محمدی همراه شد تا این فرصت برای این تیم از دست برود.

دقیقه 17: ارسال رضاییان روی دروازه با برخورد به دیوسالار به کرنر رفت. پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند این توپ به دست مدافع راه آهن برخورد کرده است.

دقیقه 26: محسن مسلمان با فراری فوق العاده و از پشت محوطه شوت خود را به سمت دروازه فروزان روانه کرد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 29: ضربه ایستگاهی زیبای رامین رضاییان، فروزان را به واکنش واداشت تا یک کرنر برای پرسپولیس شکل بگیرد.

دقیقه 31: ارسال از سمت چپ در میان اشتباه مدافعان راه آهن فرصت خوبی برای احمدزاده ایجاد کرد که ضربه آرام این بازیکن به راحتی در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 37: ارسال ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را محسن مسلمان برعهده گرفت اما ضربه او بی دقت از میان بازیکنان و حمله وران پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 47: خطا روی علی علیپور پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای رامین رضاییان و دیگر ضربه زنندگان ایستگاهی به وجود اورده است.

دقیقه 48: ضربه ایستگاهی را رامین رضاییان نواخت اما شدت توپ به حدی نبود که فروزان دچار مشکل شود و  آن را مهار کرد.

دقیقه 53: علی علیپور در محوطه جریمه سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. این در حالی بود که صحنه اهسته کمی مشکوک به نظر می رسید.

دقیقه 56: ارسال ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم پرسپولیس به طور ناقص توسط فروزان دفع شد و در ادامه مدافع این تیم توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 58: حرکت  درون محطوه جریمه و ضربه نهایی از فرشاد احمدزاده که با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 60: شوت راه دور محسن مسلمان با واکنش محسن فروزان تنها یک کرنر برای پرسپولیس شکل داد.

دقیقه 64: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را رامین رضاییان به شکلی خطرناک زد که با واکنش فوق العاده فروزان همراه شد. در توپ برگشتی هم مدافعان این تیم توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 65: حرکت امید عالیشاه درون محوطه جریمه و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا این فرصت از دست برود. در این لحظه فروزان به دلیل مصدومیت روی زمین نشست که با واکنش تند هواداران همراه شد و به شدت به او فحاشی کردند.

دقیقه 72: ارسال کرنر برای پرسپولیس با ضربه سر بی دقت فرشاد احمدزاده در فرصتی مناسب به بیرون رفت.

دقیقه 75: در حالی که پرسپولیس برای رسدین به گل بی تابی می کرد یک فرصت فوق العاده در مصافی تک به تک با لوبانف برای راه آهن شکل گرفت که دروازه بان ازبکستانی دروازه این تیم را نجات داد.

دقیقه 76: ارسال ضربه ایستگاهی توسط مسلمان با برش خوب علیپور همراه شد اما پیش از اینکه دیگر مهاجمان پرسپولیس صاحب فرصت شوند فروزان توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 78: فرار علی علیپور به سمت دروازه با شارژ مدافعان راه آهن همراه شد که داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

دقیقه 83: فرار در عمق عالیشاه با ضربه ای از سوی او در مصافی تک به تک به فروزان همراه نبود  تا در برگشت نیز این نوراللهی باشد که در موقعیتی مناسب برای گل آن را به بالای دروازه بزند.

دقیقه 90: حرکت علیپور به درون محوطه جریمه در نهایت با ضربه او همراه شد که این ضربه توسط فروزان دفع شد.

دقیقه 1+90: حرکت جری به سمت دروازه و اقدام به دریبل فروزان با واکنش خوبی از سوی این دروازه بان همراه شد و توپ دفع شد.

دقیقه 1+90: شوت از پشت محوطه جریمه با واکنش فروزان همراه شد و در برگشت هم جری نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

 در حاشیه:
* بعد از حرف و حدیث فراوان در نهایت این دروازه بان ازبکستانی بود که در بازی پایانی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.
* بهادر عبدی بار دیگر مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و اینبار در جنگ بین بقا و سقوط و قهرمانی پرسپولیس باید دید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.
* راه آهن در این بازی برخلاف همیشه با پیراهن سفید در زمین حضور یافته و پرسپولیسی ها نیز با پیراهن قرمز همیشگی خود در زمین حاضر شده اند.
* محسن بنگر که به دلیل مصدومیت در دو دیدار قبلی سرخپوشان غایب بود در این بازی نیز نتوانست در ترکیب قرار گیرد و البته روی نیمکت حضور یافته است.
* هانی نوروزی نیز پرسپولیسی ها را روی نیمکت همراهی می کند و امیدوار است با کسب قهرمانی روح پدرش و کاپیتان ابدی پرسپولیسی ها شاد شود.

* علیرغم گرمای شدید تهران، برانکو مطابق دیدارهای گذشته باز هم با کت و شلوار رسمی در کنار زمین حاضر شده است.

*دقیقه 24 مطابق تمام دیدارهای گذشته بدون کاپیتان، هواداران این تیم به تشویق هادی نوروزی پرداختند و یادش را گرامی داشتند.

* خوشحالی هواداران پرسپولیس از گل خوردن استقلال و شعار آنها علیه این تیم، زمانی که قاضی موفق شد گل اول صبای قم را به ثمر برساند.

* وقت کشی حامد زمانی با عصبانیت محسن مسلمان همراه شد و به شدت به این مساله اعتراض کرد.

 

 


ویدیو مرتبط :
خط آزاد - پایان برجام؛ پایان بهانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر/ تلاش سپاهان و راه‌آهن برای خروج از شروع بد



هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر/ تلاش سپاهان و راه‌آهن برای خروج از شروع بد

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری چهار مسابقه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با انجام 4 مسابقه دنبال می شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

* نفت آبادان - فجرسپاسی، نفت به دنبال فرار از انتهای جدول

نفت آبادان در حالی باید به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی برود که نفتی ها شرایط خوبی در جدول ندارند و در رده هفدهم به سر می برند. نفت آبادان هرچند در دو بازی گذشته خود با کسب دو تساوی متحمل شکست نشده اما این تک امتیازات توفیقی به حال این تیم نمی کند و اگر می خواهند به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده لیگ امسال نباشند باید قدر امتیازات را بیشتر بدانند. در مقابل فجر سپاسی هرچند از لحاظ امتیازی شرایط بهتری نسبت به نفت آبادان دارد اما این تیم نیز مدتی است در سراشیبی قرار گرفته و پس از دست دادن چند مهره خوب خود نتایج بدی کسب می کنند.

* راه آهن و سپاهان، شروع بد در نیم فصل دوم

دو تیمی که در نیم فصل دوم شروع بسیار بدی داشته اند در هفته سوم با یکدیگر رو به رو می شوند. هر دو تیم دو بازی گذشته خود را  با باخت پشت سر گذاشتند و شکست در این مسابقه می تواند کادر فنی آن ها را چالشی بزرگ رو به رو کند. سپاهان  که در نیم فصل اول به مقام قهرمانی رسید مطمئنا نمی خواهد فاصله اش با صدر بیشتر از این شود و هر  طور شده به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند. با این شرایط انتظار می رود  بازی درگیرانه و زیبایی را از این دو تیم مشاهده کنیم.

*ملوان و صبای قم، مرفاوی در باتلاق انزلی

ملوان انزلی این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد. این تیم بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس در جام حذفی هنوز نتوانسته قد علم کند و در دو دیدار گذشته به تساوی رضایت داده است. در مقابل صبای قم عملکرد خوبی داشته و از دو دیدار خود مقابل پیکان و ذوب آهن 4 امتیاز کسب کرده است. البته صمد مرفاوی از سوی هواداران تیم صبا تحت فشار است و برخی اوقات اعتراض هایی از روی سکو ها می شنود. مطمئنا در این شرایط کسب 3 امتیاز برای دو تیم حائز اهمیت است از این رو پیش بینی می شود هر دوتیم دست به عصا در میدان حاضر شوند.

*پرسپولیس و گهر دورود،خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر در آزادی

پرسپولیس و گهر دورود در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم نسبت به نیم فصل اول متحول شده اند. از وقتی یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته این  تیم بسیار هجومی و قدرتمند کار می کند.

سرخپوشان در سه دیدار گذشته خود توانستند در همان نیمه اول دو گل از حریفان پیش بیافتند تا قدرت هجومی خود را به رخ رقبا بکشند. مطمئنا گهر دورود تلاش می کند در نیمه اول بازی را کنترل کنند و به پرسپولیسی ها اجازه گلزنی ندهند. گهر دورود در قعر جدول به سر می برد و در دو هفته گذشته با کسب 4 امتیاز نشان دادند نمی خواهند حضور یکساله در لیگ برتر داشته و به رده پائین تر سقوط کنند. حضور محمد مایلی کهن روی نیمکت گهر می تواند در این دیدار به کمک آن ‌ها بیاید. مایلی کهن سال ها در پرسپولیس به عنوان بازیکن فعالیت کرده و به خوبی با جریانات این تیم آشناست.

به هرحال پرسپولیس اگر می خواهد در پایان لیگ برتر به جایگاه خوبی در جدول دست پیدا کند باید دیگر قدر امتیازات را بیشتر بداند و در دیدار های خانگی به حریفان امتیاز ندهد. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار برای تیم های بالای جدولی می تواند خط و نشان بکشد و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.

برنامه بازی های این هفته لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 15 دی

نفت آبادان - فجرسپاسی، ساعت: 15:00

ملوان - صبای قم، ساعت: 15:00

راه‌آهن - سپاهان، ساعت: 15:00

پرسپولیس - گهر دورود، ساعت: 17:30

شنبه 16 دی

پیکان - داماش گیلان، ساعت: 15:00

سایپا - فولاد خوزستان، ساعت: 15:00

آلومینیوم - نفت تهران، ساعت: 15:00

مس - تراکتورسازی، ساعت: 15:00

ذوب آهن - استقلال، ساعت: 17:30

فارس