ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس و تراکتور سازی جریمه شدند


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را درخصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

طرفداری: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را درخصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از سری رقابتهای لیگ برتر روز سیزدهم شهریورماه در ورزشگاه مسجد سلیمان برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیای آهنی به سوی کمک داور اول این بازی صورت گرفت. کمیته انضباطی این تیم را طبق بند یک ماده 79 به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای تیم پیکان

دیدار دو تیم پیکان تهران و فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز 14 شهریورماه برگزار شد که 6 بازیکن تیم پیکان تهران از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. کمیته انضباطی باشگاه پیکان را طبق بند یک ماده 69 به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی و محرومیت برای مربی تیم صنعت کشاورزی مبارکه

دیدار دو تیم فوتبال ساحلی صنعت کشاورزی مبارکه و شهرداری بندرعباس روز ششم شهریورماه در اصفهان برگزار شد که حسین مرادی، مربی تیم صنعت کشاورزی مبارکه تخلفاتی مبنی بر مضروب کردن داور در پایان وقت سوم بازی انجام داد. کمیته انضباطی با توجه به سوابق قبلی وی، مرادی را به شش ماه محرومیت مفید از همراهی تیم مربوطه و یا تمامی فعالیتهای مرتبط با فوتبال و جریمه نقدی 5 میلیون ریالی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای مربی تیم صبا قم

دیدار دو تیم راه آهن شهر ری و صبا قم از سری رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال 14 شهریورماه در ورزشگاه اکباتان برگزار شد که از سوی ساکت الهامی- مربی صبا قم تخلفاتی چون جوسازی جهت تحت تاثیر قراردادن داوران رخ داد. وی به تذکر کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر روز 14 شهریور ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس تیم های پیروزی و تراکتورسازی تبریز به تذکر کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


ویدیو مرتبط :
فدراسیون تراکتور را جریمه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس، تراکتور و ملوان جریمه شدند


کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که بر این اساس باشگاه‌های پرسپولیس، ملوان و تراکتورسازی 50 میلیون ریال جریمه شدند.

فدراسیون فوتبال: در دیدار تیمهای تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که در تاریخ نهم مردادماه برگزار شد تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی تبریز اقدام به تخلف و فحاشی نسبت به یکی از داوران که در فصل گذشته برای این تیم قضاوت داشت، کردند. بر همین اساس و با توجه به ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده خراسان که در ۹ مرداد برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس اقدام به فحاشی نسبت به داور مسابقه کردند که طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه محکوم شد.

همچنین در دیگر دیدار هفته نخست لیگ برتر در دیدار تیم های فولاد خوزستان و راه آهن که در تاریخ نهم مرداد برگزار شد، کمیته انضباطی به دلیل فحاشی تماشاگران منتسب به تیم فولاد خوزستان به این باشگاه به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی تذکر کتبی داد.

بازی بین تیمهای ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان دیگر دیداری بود که در نهم مرداد برگزار شد که باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلف تماشاگران، اهانت به تیم مقابل و پرتاب بطری هنگام ضربه زدن به توپ توسط تیم مهمان، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه شد. این رای بر اساس ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی توسط کمیته انضباطی صادر شد.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل انجام مصاحبه و بیان مطلب که سبب تشویش اذهان عمومی و ایجاد وهن به فوتبال شده است، مطابق با ماده ۷۲ آیین نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. لازم به ذکر است که درخصوص قسمتی از اظهارات گل محمدی در مورد ایجاد شائبه در نتیجه مسابقات، با توجه به صلاحیت کمیته اخلاق پرونده جهت پیگیری به آن کمیته ارسال شد.

بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان در دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان که در تاریخ هشتم مرداد در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، به دلیل اعتراض به داور مسابقه پس از پایان مسابقه و اهانت به داوران مطابق با بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین سیروس نعمتی نژاد مربی تیم استقلال خوزستان هم به دلیل اهانت و اعتراض به داوران بر اساس بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.